Skip to main content

Ook ik ga Simyo verlaten. :(

• December 17, 2025
  • 7 reacties
  • 60 Bekeken

Tessanne
Moderator
Forum|alt.badge.img+6

Kort maar krachtig! 

Helaas ga ik Simyo ook verlaten na 6,5 jaar. Ik heb een nieuwe uitdaging gevonden in Utrecht (wat dichterbij huis) waar ik per 1 januari ga starten. Nieuw jaar nieuwe kansen. Het was tijd om voor mezelf te kiezen en door te groeien, iets wat bij Simyo voor mij niet meer mogelijk was. Morgen is mijn laatste werkdag bij Simyo en die wordt feestelijk afgesloten met een kerstontbijt en een kerstfeestje van KPN in de avond. 

Bedankt voor de gezellige tijden op het forum en misschien ooit tot ziens als de community manager ons vraagt om nog eens ons gezicht te laten zien. 

Alvast hele gezellige feestdagen en op naar een prachtig nieuw jaar! 

Groetjes, 

Tessanne 

7 reacties

JanD
  • December 17, 2025

Beste ​@Tessanne jammer dat je ons gaat verlaten.

Bedankt voor de aangename tijd die we met je door mochten brengen binnen dit forum, het was me een genoegen.

Ik wens je veel succes met je nieuwe loopbaan, fijne Kerstdagen en een in alle opzichten voorspoedig 2026 toegewenst.

Forum|alt.badge.img+5
  • Involved
  • December 17, 2025

Ik sluit me helemaal aan bij wat JanD schrijft.

Bedankt, en fijne feestdagen!

Friesian
  • Forum Expert
  • December 17, 2025

Bij deze ​@Tessanne ook kort maar krachtig. Veel succes met de nieuwe uitdaging en wie weet tot ziens. Het ga je goed! 

Forum|alt.badge.img+7
  • Forum expert
  • December 17, 2025

Het ga je goed in je nieuwe baan, en ook privé. 

Forum|alt.badge.img+10
  • Forum expert
  • December 18, 2025

Geniet van dat beetje extra vrije tijd, dat je krijgt voor dichter bij huis te werken.

Hopelijk heb je die 6,5 jaar veel plezier gehad met het werken bij Simyo.

Ik snap dat je op een zeker geval aan een nieuwe uitdaging toe bent!

Ik wens je veel succes met jouw volgende stap in jouw carrière, fijne Kerstdagen en uiteraard ook alvast een succesvol 2026 toegewenst.

Seren
Community manager
Forum|alt.badge.img+7
  • Community manager
  • December 18, 2025

Lieve ​@Tessanne,

Ik wil je enorm bedanken voor de fijne samenwerking. Het was super gezellig de afgelopen tijd. We hebben met z'n allen veel gelachen, gekletst en uiteraard veel gewerkt 😜. Ik ga je echt heel erg missen, maar ik wens je een hele fijne tijd bij je nieuwe baan en heel veel geluk. 

We houden nog contact. <3

Liefs,
Seren

Tessanne
Moderator
Forum|alt.badge.img+6
  • auteur
  • Moderator
  • December 18, 2025

Bedankt allemaal voor de lieve reacties! Zo meteen ga ik mijn laptop inleveren en dan is het echt klaar, heel vreemd voelt het… Gelukkig heb ik dit weekend voldoende afleiding want ik ga naar de kerstmarkt in Düsseldorf. Dag allemaal! Het ga jullie goed. <3