.

Naar wat voor muziek luisteren jullie?



Toon eerste bericht

181 reacties

Badge +1
Bedankt ricoK, afbeelding is van de heavy metal band rammsten.
Reputatie 7
Blaasbeest, ja ich weiss 😛.

Ik ben ook sinds enkele jaren al weer een liefhebber van hun muziek. Ik heb al meerdere albums grijs gedraaid. Heerlijk voor in de auto. Ik herkende je avatar dan ook direct!
Badge +1
dat is zeker. draai het ook vaak in de auto en volbeat ook is ook zoiets als rammstein alleen dan english.
Badge +8
dat is zeker. draai het ook vaak in de auto en volbeat ook is ook zoiets als rammstein alleen dan english.

Wat is het ook alweer blaasbeest? Dein Gesicht ist mir Egal.... ;)
Ik heb ze live gezien ooit 🆒 Ik ga de Rammstein-berichtjes even naar het Gewoon gezellig forum verplaatsen, in het Muziek-topic. Want problemen met je Voicemail hebben toch weinig met heavy metal te maken vaak. :p

Groetjes,
Charlene
Reputatie 7
Badge +9

Inmiddels luister ik ook erg graag naar de 'oldies' uit de jaren '60, '70 en '80


Me too.🆒. Alhoewel...de 80's....:rolleyes:
Reputatie 7
Mijn muzieksmaak is zéér divers.

Zo houd ik enorm van Rammstein, Volbeat, Metallica, e.d., maar houd ik ook heel erg veel van Jazz. Sinds kort ook naar Jay-Z en Kanye West.
Muziek uit de jaren '70 en '80 luister ik ook heel erg graag naar (nostalgische schoolfeest gevoelens....:p).
Kindermuziek als K3 e.d. kan ik ook meeluisteren als dit wordt opgezet.

Dus, zéér divers.
Badge +6
Ik heb ook een vrij diverse muzieksmaak, alhoewel ik de harde heavy metall-achtige dingen toch liever aan me voorbij laat gaan.

Maar alles van rock, pop, jazz, indie, dance tot Nederlandstalig (door m'n studententijd in de Nijmeegse kroegen kan ik menig Nederlands lied meeblèren ;)) komt in mijn Spotify-lijstje wel voorbij 🙂.
Badge +6
Drink jij ponche cuba Natascha? Ik vond dat ook wel lekker :)

Ja dat drink ik ook wel eens. Dat is lekker. Weer wat anders dan rum of whiskey.
Dit topic vond ik 45 hoog in een achterkamertje, toch mar weer eens opvissen....
Dit vond ik ook skôn en grappig.
Zijn er meer die dit leuk en grappig vinden en vonden?
http://youtu.be/eM8Ss28zjcE
Reputatie 7
Badge +9
Sinds mijn korte vakantie in Praag luister ik vaak naar De Moldau van Smetana
Reputatie 7
Badge +9
Ik heb een tijdje geleden een internetradio gekocht. Die staat bijna de hele dag aan in de keuken. Honderden en honderden zenders binnen handbereik, storingsvrij. Zoeken kan per land op werkelijk alle genres. Geinig om muziek te luisteren uit allerlei landen, net waar je naar wilt luisteren. Bij mijn favorieten staat nu o.a. een aantal zenders uit Californië die 24/7 alleen maar muziek uit de 60's, 70's laten horen, nauwelijks geklets.
En natuurlijk muziek uit warmere landen / streken....:D. Griekenland, Turkije, Zuid Amerika ;)

DAB+ radio heb ik wel naar gekeken maar durf ik nog niet aan omdat je er wisselende dingen over leest.
@de leon.

ff off topic, deze reactie van jou is voor mij zeer interessant. Mijn oom was vroeger missionaris in Zaïre, het huidige Kongo. Dus als ik het goed begrijp ontvang je ook zenders uit dat land?:)
Reputatie 7
Badge +9
Yep, staat erbij maar heeft niet erg veel internetradiozenders. Stuk of 5 maar.



Luister er de hele dag naar nu. :P

Geintje. Wel naar Braziliaanse Bossa Nova en naar Jazz. :D

En naar allerlei andere muziek, van klassiek tot pop, zolang je er maar geen pilletjes voor in hoeft te nemen om bepaalde colereherrie onder je hersenpan te kunnen verwerken. :D:P
Reputatie 7
Badge +9
En de donderpreken uit Veenendaal...... of zenden ze die niet uit via internet? 🙂
Reputatie 7
Badge +9
Nee, die denderen nog steeds driemaal des zondags via een koperdraad rechtstreeks je huiskamer in op je ouwe paardengebittoets. :S

Reputatie 7
Badge +9
Gelukkig dat je die niet hoeft te missen 😉
Naar aanleiding van het rotweer voor helaas ook morgen, tijd voor wat vrolijkheid en zomerse stemming...🆒
We laten ons door het weer toch niet uit het veld slaan, hè !:D

Reputatie 6
Badge +10
Zo, die plaat is voor mij zelf al nostalgie! Lekker bezig Friesian :8.

Groetjes, Tiury
Wie kent deze nog? :)

Reputatie 7
Badge +10
Er gaat een hele wereld voor me open.. Nee, ik ken het helemaal niet! 😉 Te jong wellicht?
Te jong wellicht?
Kweet niet, jongedame. :D
Hier nog zo'n kanjer van een wereldhit van dezelfde luitjes. Orchestral Manouvres in the Dark.....OMD.



*****
Maar ik weet het natuurlijk niet en hossen jullie, Simyo luitjes, wel op deze muziek en verschijnen op Simyo HQ in dezelfde bijhorende kledij...:)

Badge
Lizz :-)

Reputatie 7
Badge +10
Als ik hard moet werken omdat we het lekker druk hebben op het forum, luister is vaak onderstaande stukken. Daar ga je hard van typen kan ik je vertellen ;)

@TTS, wauw! Wat een enorm mooi stemgeluid heeft deze dame!

Badge
Als ik hard moet werken omdat we het lekker druk hebben op het forum, luister is vaak onderstaande stukken. Daar ga je hard van typen kan ik je vertellen ;)

@TTS, wauw! Wat een enorm mooi stemgeluid heeft deze dame!


🙂 Jep... Daarom beveel ik haar hier ook aan. Luister ook naar haar teksten en matching gevoel waarmee ze het brengt --> https://youtu.be/7ej8hJZMT_U

Reputatie 5
Badge +9
@TTS

Ziet er goed uit! Ik zie mezelf al lekker in het zonnetje op het gras zitten bij een concert van haar 🆒

Reageer