.....maar ik hou deze maand een stuk maand van mijn belbundel over....:)
Bladzijde 1 / 2
Hoeveel noem jij een stuk RicoK? Moet ik dan denken aan minimaal 30 minuten of?
Haha nice RicoK 🙂 Ja ik ben ook wel benieuwd, hoeveel hou je over?
Wellicht was mijn openingspost te cryptisch.... Ik hou een stuk maand over.
Afgelopen donderdag ben ik door enkele wat langere telefoontjes met mijn bank en de Belastingtelefoon door mijn bundel heen geschoten :)
Ik hou dus zo'n 10 dagen over...-)
Afgelopen donderdag ben ik door enkele wat langere telefoontjes met mijn bank en de Belastingtelefoon door mijn bundel heen geschoten :)
Hoi Ricok,
Achter aan het lopen met de papieren. De belasting aangifte hoeft pas op 1 mei klaar te zijn hè. Niet 1 april. Vreselijke dag overigens.
Een wijze tip. Laat geen collega of vriend de koffie of thee voor je pakken. Ik krijg die peper smaak weer in mijn mond als ik er aan denk.
Dit bedoel ik voor 1 april hè.
Achter aan het lopen met de papieren. De belasting aangifte hoeft pas op 1 mei klaar te zijn hè. Niet 1 april. Vreselijke dag overigens.
Een wijze tip. Laat geen collega of vriend de koffie of thee voor je pakken. Ik krijg die peper smaak weer in mijn mond als ik er aan denk.
Je bent nog steeds cryptisch RicoK 😛
Zal ik eens wat soortgelijks vertellen? Mijn oude moedertje is van de week met een herseninfarct in het ziekenhuis opgenomen en doordat we elke dag 130km naar het ziekenhuis rijden, was er zomaar zonder dat ik iets geks heb gedaan in 1 dag 123 mb doorheen gejast. Moet nu knijpen om uit te komen. Voor de volgende maand mijn bundel maar vast verhoogd... Kan met geen mogelijkeid achterhalen welke app de boosdoener is geweest. Jammer dat je halverwege de maand niet kunt upgraden.
de leon, hoeveel duidelijker kan ik nog zijn.....
Nu ja, beter een stuk maand overhouden van je belbundel dan een stuk maand overhouden van een salaris.......:p
Oei, wat vervelend. Hoe gaat het nu??
Een tijdelijke upgrade zou inderdaad best wel welkom zijn....:o
Hahahaha, helemaal gelijk hoor. En dank, ik pas op.
Aangaande de datum Aangifte IB, om met zekerheid voor 01 juli bericht te krijgen van de fiscus moet de aangifte nog steeds wel voor 01/04 verstuurd en ontvangen zijn.
En nee, ik loop niet achter, ik heb een issue. Mijn (hypotheek)bank doet heel tegendraads. En dat blijven ze doen ondanks de bevestiging die ik kreeg van de Belastingtelefoon van hetgeen ik al wist, maar 'even' (....) wilde checken.
Nouja RicoK, liever wat belminuten te kort dan fouten in je aangifte ;)
Koorelle, ik kan me voorstellen dat bij jou je bundel wel het minste van je kopzorgen zullen zijn 😞
Koorelle, ik kan me voorstellen dat bij jou je bundel wel het minste van je kopzorgen zullen zijn 😞
-Ernst, vandaar dan ook de plaatsing in 'Gewoon gezellig'Â :D
Haha, hoeven we gelukkig niet meer 'om het forum overzichtelijk te houden...' berichtje te plaatsen. 😉
Een tijdelijke upgrade zou inderdaad best wel welkom zijn....:o
Ze komt morgen thuis.
Gaat goed.
Heb nu op mijn reserve Simyo prepaid een internet maandbundel aangeschaft voor 7 euro. Die gaat tenminste gelijk in.
Wel gekl**t zo.
Koorelle, ik kan me voorstellen dat bij jou je bundel wel het minste van je kopzorgen zullen zijn :(
Ja en nee Ernst.
Doordat er in het oude huis ooit een inbraak is gepleegd, heb ik daar een tic van overgehouden.
Zo erg dat ik, als ik weg ga, een cameraatje aan heb staan, dat ik via een app kan bekijken.
En als je dan moet knijpen, gaan mijn billen spontaan meedoen....
😉
En als je dan moet knijpen, gaan mijn billen spontaan meedoen....
Kan een goeie oefening zijn, maar kun je de camera misschien in een lagere resolutie zetten?
Had al een antwoord getikt op mijn iPhone, maar kon het niet verzenden, omdat er een "Geef je mening" rechthoekje bovenop "Plaats" staat. Wat ik ook doe, ik krijg het antwoord niet verzonden.
Screenshot gemaakt:
Screenshot gemaakt:
Succes met billenknijpen dan ;)
Het "Geef je mening" rechthoekje werken we aan!
Dankjewel! 🙂
Nog maar een paar uur en het resterende stukje maand is weer voorbij......:D
Gelukkig wel! Kan ik met een schone lei aan mijn 1000 MB beginnen! En ik heb nog 229 MB op mijn reserve toestel! 🙂
Ik 2 gieg en 4G 😃
Oh, kijk eens aan! Dat heb je nog aardig uitgehouden, koorelle 🙂 Goed om te horen! Hoe gaat het nu met je moeder?
Misschien tijd om te downscalen? 😉
@Tiury, heb juist net ge-upscaled. 😛 Vandaag ook 4G. Gaat als een tiet. 🙂
Oh goed nieuws! Het KPN bereik in Amersfoort is ook niet mis 😉!
Yep, alleen in Veenendaal is het niet je van het. Gaat des zondags een slot op. 😛
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.