.

Jaar 2018 bijna ten einde...

  • 31 December 2018
  • 5 reacties
  • 289 Bekeken

Reputatie 5
Badge +10
Hee Allemaal,

Dit forum jaar is weer bijna voorbij!
Een nieuw forum jaar staat ons weer om 00:00 uur vannacht op te wachten.

Op de valreep van 2018 wil ik iedereen bedanken voor dit prettige jaar en natuurlijk de beste wensen voor 2019 doen!
Dat we hier nog allemaal met elkaar nog vele leuke en goede gesprekken kunnen voeren.
2018 was ook hier echt een dialogen jaar. Welk jaar is 2019....

P.s.
Herinnert iedereen zich dat goeie voornemen topic nog? Ik heb besloten dit jaar geen goed voornemen te nemen😁

5 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Hi Maikel,

Ah, wat een lief topic 😃 Jij ook een fijne jaarwisseling toegewenst! Laten we hopen op een prettig en forumtastisch 2019. Wees je voorzichtig met vuurwerk? Of is vuurwerk niet helemaal jouw ding?

Groetjes,
Jihane
Reputatie 7
Badge +9
Ja, iedereen de beste wensen gewenst! Hopelijk heeft iedereen een goed, gezond, gezellig 2019!

Hopelijk dit keer zonder ME... , want vorig jaar haalde het plein aan einde van de straat het journaal van 1 januari 2018!

Denk dat het wel mee gaat vallen dit jaar! Overal camera's en het plein zelf is afgezet!
Reputatie 7
Badge +10
Oi oi, wat heftig zeg, Groentjuh! Hopelijk volgend jaar geen gedoe met de jaarwisseling.

Groetjes,
Jihane
Reputatie 7
Badge +9
Hopelijk volgend jaar geen gedoe met de jaarwisseling.

Groetjes,
Jihane


Dit jaar was het rustig. 5 man toezicht op het plein zorgt echt voor veel rust! Die ruzie destijds ging over een vreugdevuur. De brandweer was dit jaar veels te druk met dat andere vreugdevuur! In Duindorp was het overigens een stuk gezelliger! Daar was ook zo'n hoog vreugdevuur, maar geen vuurregen.
Reputatie 5
Badge +4
De beste wensen voor 2019 allemaal! 😃

Groetjes,

Kevin

Reageer