.

Irrationele irritaties



Toon eerste bericht

99 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Hmm, de BLØF irritatie deel ik niet 😉 Het is niet zo dat ik dagelijks kan (en wil) genieten van deze muziek, maar op z'n tijd kan ik een nummertje van BLØF wel waarderen.

Ik deel dan wel weer het 'geen balkje achter je boodschappen leggen' verhaal. Mega vervelend. Zo lastig dat ik maar heb besloten mijn boodschappen online te bestellen. Beste. Oplossing. Ever. (Mensen die zo typen, ga weg ;))
Badge +1
Hallooo, dag Angela.
Wat ik persoonlijk heel, maar dan ook echt héél irritant vindt? Telefonische colporteurs. En dan vooral van bedrijven waar ik geen klant meer ben.
Dat ben ik meestal niet voor niets! Of een ander heeft een beter aanbod, of ik ben niet tevreden over het product, et cetera.
Zojuist (5 minuten gelee) gebeld een energieleverancier. En dan ben ik gelijk chagrijnig hé... Ik zit notabene op kantoor :@
Nu kunt u zeggen: "Neem dan niet op." Maar je zult maar nét op een telefoontje zitten te wachten...
Reputatie 7
Badge +9
Meld je aan bij het bel mij niet register. Werkt prima.
Badge +1
Meld je aan bij het bel mij niet register. Werkt prima.
Hi Franswon,
Helaas mogen bedrijven ex-klanten altijd nog bellen 😞 Het Recht van Verzet zou ik wel kunnen gebruiken, maar dat heeft niet ieder bedrijf klaar staan aan het einde van het belletje. wat wel verpflichtet ist...
Reputatie 5
Badge +8
Dan kun jij die medewerker daar toch netjes op wijzen? En anders kan je hier een klacht indienen 😃
Badge +1
Dank je Sean. Ik ben alleen niet zo fan van klachtensites 😉
Och jongen en met slagroon gevulde versnapering toch, ik heb daarvoor een leuke en zeer leerrijke methode, hoop ik.

Vaste telefoon en internetaansluiting van on[the]line 😉. Werdt gebeld door een jongedame van rose tea mobiel, natuurlijk ging het uiteindelijk er over of ik ook klant van hen werdt. Ze begon met de vraag..... Mag ik u iets vragen?
Tuurlijk zei ik. Toen vroeg ze 1 van de kernvragen.... Stilte zei niets, je hoorde gras groeien. Begrijp ik goed dat u hier niet op wilt antwoorden? Vroeg ze. Ik zeg, dat is weer een andere vraag. Maar idd.
Tot 4 x toe tijdens het gesprek zei ze zo nu en dan...mag ik u iets vragen?
Bij de 4e x hoorde ik haar lachen, ze wist al welk antwoord ze zou krijgen.

:P

Je zou toch denken, na 1 2 3 x zou je toch al moeten weten dat 4 x niet nodig is.. ;)

Dus simyo meisjuhs en jongetjuhs jullie zijn gewaarschuwd .;)
Reputatie 7
Badge +10
Ah, dat is inderdaad vervelend. Ik geef altijd aan: geen interesse en bel me niet meer terug! Maar mevrouw, wij.. NEE! En dan laat ik de telefoon gewoon liggen en hang ik niet op. Vaak mogen ze zelf pas na 5 min ophangen haha!
Reputatie 7
Badge +9
Ik begin met: Eerst wil ik wat vragen: Wat is uw leeftijd, burgerlijke staat, inkomen per jaar etc. Dan is het gesprek ook zo klaar 🙂
Reputatie 7
Badge +10
Hahaha dat is slim! De volgende keer ga ik dat ook proberen 😛
Reputatie 7
Badge +9
En voor mensen die aan willen bellen:

Dus wanneer men aanklopt bespaart men 25 Euro 🙂 en men gaat akkoord met bovenstaande voorwaarden.
Toch?
😃
Reputatie 7
Badge +9
Sinterklaas klopt aan 🙂 De rest van het jaar doen we alleen open als men aanbelt 😃
Wij deden dat anders, wij hadden heeeeeeeeeel echt heel lang geen deurbel.Mensen kloppen aan de voordeur maar we gebruiken de achterdeur. Best handig, voor ons dan, dat we kloppenden niet hoorden. 😃
Zonder respectloos te willen zijn, 2 woorden......Jehova getuigen.
Waarom komen ze elk jaar weer terug over hetzelfde. Als ik zeg NEE dan bedoel ik NEE.
Reputatie 7
Badge +9
De Jehovah's getuigen respecteren het als je zegt dat je niet meer benaderd wilt worden, je komt dan op een lijst te staan. Tenminste hier in Middelburg. De Amerikaanse 'studenten' van de 7e dag Adventisten blijven je lastig vallen. Voor deze mensen moet ik nog een papiertje in het Engels maken, in verband met het extra werk voor mij en de fluctuatie in de US$ koers maak ik er maar US$ 50 van 😃
Reputatie 7
Badge +10
Jehova getuigen heb ik graag aan mijn deur. Ik ga die discussie wel aan, vind ik leuk 😉 Ik pak koffie en een sigaretje en laat maar komen. Maar vooral niet vaker dan 1 x per jaar 😛
Ben benieuwd hoe lang ze blijven plakken die ene keer....:8:P
Reputatie 7
Badge +10
Hoi!

Ik heb bijna nooit last van Jehova's getuigen! Ik zie ze alleen staan bij 't treinstation, en dan staan ze heel bescheiden met z'n tweetjes naast een hele stapel boekjes. Af en toe komen mensen dan aan ze vragen waar het over gaat. en dan beginnen ze pas met kletsen.

Dat vind ik de juiste manier om dit soort dingen aan te pakken! 🙂 Als iemand geïnteresseerd is in het geloof, dan komt diegene er wel op af, toch?
Reputatie 7
Badge +9
Je hebt helemaal gelijk Jihane, ik heb de indruk dat ze zelf ook inzien dat hun gedrag van vroeger veel weerstand opriep.
Waar ik moeite mee heb is...recent waren puppy's in beslag genomen bij een broodfokker in Haaaaappurt, 80 stuk. Daarna besliste de rechter terug ermee. HALLO waar zijn we mee bezig? En maar de boer kapot maken met leugens. Terwijl die goed zorgt voor dieren.
Reputatie 3
Badge +5
Wat enorm apart, Friesian! Heb jij een nieuwsartikel die hierover gaat? Ben enorm benieuwd naar het incident en wat het vervolg erop is geweest.
Keuze genoeg !
https://www.google.nl/search?q=puppyhandelaar+hapert&oq=puppyhande&aqs=chrome.2.69i57j0l3.9994j0j4&sourceid=chrome-mobile&ie=UTF-8
Reputatie 3
Badge +5
Wauw! Heftig zeg... Dankjewel, Friesian!
On-topic.
Het irriteert mij:S;) dat moderators, communiteit managers overal bij elk topic het laatste woord moeten hebben ook als de vraag beantwoord is. Mega irritant vooral bij beantwoord. ..:P:P al weet ik goed dat het gebeurt, ;)

Zou een leuke uitdaging zijn. Een maand volhouden om dat niet te doen..bij beantwoord.

Reageer