.

iPhone 12

  • 8 November 2020
  • 36 reacties
  • 979 Bekeken


Toon eerste bericht

36 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Ik heb nu vier dagen met mijn blauwe iPhone 12 mini kunnen spelen en ik kan zeggen dat hij aan al mijn verwachtingen voldoet. Wat kleiner en lichter dan de XR en een scherm dat nog net even scherper en contrastrijker is. Verder is de mini merkbaar sneller dan de XP. Ik heb 5G nog niet kunnen uitproberen want dat is hier op mijn locatie nog niet uitgerold. Het overzetten van de eSIM van Simyo (via de app) ging zonder problemen. Ik verwacht dat bellen via wifi met Simyo net als met de XP ook niet werkt (een bekend probleem) maar dat weet ik pas als ik weer in Nederland ben.

Reputatie 7

@Scotsman @Ron H Omdat jullie in de markt zijn voor een iPhone 12, hierbij wat leesvoer: https://tweakers.net/reviews/8324/iphone-12-pro-max-en-12-mini-review-de-grootste-en-kleinste-iphone-getest.html

Na jaren trouwe dienst ga ik dit jaar nog mijn iPhone 6 vervangen voor een iPhone 12 mini, Ben benieuwd hoe hij bij jou bevalt Scotsman.

Dat beloofd een leuk toestel te zijn. 

Reputatie 7

@Ron H En dát zal een grote stap zijn!

Reputatie 7
Badge +6

Na jaren trouwe dienst ga ik dit jaar nog mijn iPhone 6 vervangen voor een iPhone 12 mini, Ben benieuwd hoe hij bij jou bevalt Scotsman.

Hoi!

Friesian, welk toestel heb jij op de kop getikt voor die prijs? Of betaal je dat per maand voor het toestel?

HoiHoi Daisy. 

Het is een Motorola One Macro. En nee geen maandabbo. Nogal erg gesukkeld met de Xiaomi, voor batterij probleem meerdere malen opgestuurd maar nooit goed verholpen. Ik mocht een nieuwe daarvoor in plaats kiezen. Vond deze stock Android meer specs hebben dan de Samsung alternatieve. 

Was maar een beetje dat ik moest (bij)betalen. 

 

:nerd:

 

Reputatie 7
Badge +6

Hoi!

 

Tof dat je voor de iphone 12 gaat Scotsman! Ben erg benieuwd hoe je het gaat ervaren! Ik ga er zelf momenteel niet een nieuwe aanschaffen, ik heb zelf een iphone 7 plus die nog prima werkt (op de mankementen na die ieder toestel wel heeft na jaren intensief gebruik). Maar vind ze wel super mooi! Mocht mijn toestel het begeven zal ik het zeker overwegen, maar het is wel inderdaad een rib uit je lijf als je niet de leuke extraatjes hebt die jij hebt nu. Wellicht met Black Friday een goede deal?🤔

 

Friesian, welk toestel heb jij op de kop getikt voor die prijs? Of betaal je dat per maand voor het toestel?

 

 

Reputatie 7
Badge +9

@Friesian dat klinkt heel erg smart!

Reputatie 7
Badge +9

@RicoK Ik heb de blauwe mini besteld, uiteraard zonder hem in levenden lijve gezien te hebben, ik verwacht hem aanstaande vrijdag. Ik ben nog steeds heel trevreden met mijn XR, maar ben toch gezwicht om drie redenen. Ten eerste ondanks dat de XR een prima telefoon is, vind ik hem wat zwaar en wat aan de grote kant. Qua gewicht en formaat lijkt de mini ideaal. Ten tweede krijg ik nu nog een aardige prijs voor mijn XR. Apple wil hem wel terugkopen bij aanschaf van een 12 maar ik heb gezien dat ik zo’n 20-30 pond meer krijg elders. Ten derde is ons geplande bezoek aan Nederland rond kerst en oud en nieuw door corona de grond ingeboord, en als pleister op de wond heb ik besloten mijn geld dan maar aan een nieuwe 12 mini uit te geven. Je moet toch wat in deze kommervolle tijden… Nu maar hopen dat het omzetten van de Simyo eSIM van de XR naar de mini zonder problemen zal verlopen.

@Scotsman ik heb onlangs wel een telefoon gekocht. Kostte me een rib uit mijn lijf maar vond het niet nodig om daarom een topic te maken.

De smartphone heeft me €9,63 gekost... 😬😁

Reputatie 7

@Scotsman Nee, dat heb ik niet gedaan. Omdat ik nog een erg goede telefoon heb, de 11 Pro Max, zal ik deze ook niet gaan bestellen/aanschaffen. Maar dat zeg ik nu. Niets is zo veranderlijk als een mens…. Ik heb de 12 nog niet in het echt gezien, maar erg mooi is deze wel van de plaatjes. 

Jij gaat wel de 12 bestellen? En welke? 
 

Reageer