.

Ik beken, ik heb het weer gedaan

  • 7 February 2013
  • 13 reacties
  • 1522 Bekeken

Badge +2
Zoals boven al aangeeft, ik heb het weer gedaan.
Zojuist mijn 3e abonnement bij Simyo afgesloten.
Nu nog even een leuke actie voor mijzelf verzinnen.:o

13 reacties

Reputatie 5
Badge +10
:D

Haha. Ik had je reactie al gelezen in het andere topic. Leuk dat je nu al 3 abonnementen hebt. Hint: je mag er in totaal 5 afsluiten op 1 adres.

Groetjes,

Alex
Badge +2
Hi Alex,

Het zullen er hier in huis niet meer worden.
We zijn maar met zijn drieen.
Misschien kan ik mijn schoonmoeder overhalen, echter die woont in Belgie, dus dat word lastig denk ik.
Maar ik heb weer wel twee geintereseerde klanten voor jullie.
Reputatie 1
Badge +2
Hebben jullie folders? Dan laat ik mijn kinderen hier in het dorp folderen... Hahaha

De beste reclame is mond-tot-mondreclame. Vaak onderschat, maar zeer effectief.
Badge +2
@KPNfreak,

Goed idee, kom maar op met die folders, kan ik mijn zoon op pad sturen.
Hij moet er wel wat voor doen natuurlijk, papa mag betalen en hij de lol ervan 😮
Reputatie 5
Badge +10
Hoi KPNfreak en Enrico,

Mond-tot-mondreclame werkt inderdaad erg goed. Simyo gebruik weinig off-line reclame. We hopen juist ons merk via mond-tot-mond en internet te verspreiden.

Groetjes,

Alex
Reputatie 7
:D

Haha. Ik had je reactie al gelezen in het andere topic. Leuk dat je nu al 3 abonnementen hebt. Hint: je mag er in totaal 5 afsluiten op 1 adres.

Groetjes,

Alex


Waaat, máár 5 ?!?!?! 😛
Reputatie 5
Badge +10
Haha RicoK. Je kunt nog wel een 5 prepaid aansluitingen nemen. Dus 5 abonnementen en 5 prepaid aansluitingen 😉
Reputatie 7
Alex, Lol :D

Wij, mijn vrouw en ik, hebben beiden een Simyo abonnement. En omdat mijn kinderen nog erg jong zijn zullen er op korte termijn geen nieuwe aansluitingen bij komen. Maar als de tijd daar is, is Simyo de eerste keuze!
Reputatie 7
Badge +9
Wow! Mooie site. Helemaal 2013. .;)🆒
Reputatie 5
Badge +10
Tnx de leon 🙂
Badge +6
Wow! Mooie site. Helemaal 2013. .;)🆒

Hoi De Leon,

Bedankt voor je compliment.
Reputatie 7
Badge +9
Zodra mijn vrouw haar abo bij Vodafone afloopt komt ze ook deze kant op, anderen hebben ook belangstelling. De scherpe tarieven en het KPN-netwerk spreken het meeste aan.
Ook de optie om je bundel maandelijks te kunnen wijzigen wordt interessant gevonden.
Reputatie 5
Badge +10
Leuk. Dat er nog meer mensen deze kant op komen 😃

Reageer