.

Hollandse nieuwe reclame, wat vinden jullie daar van?

  • 9 January 2016
  • 5 reacties
  • 827 Bekeken

Reputatie 1
Badge +1
Ik vraag me gewoon af wat jullie van hollandse nieuwe vinden?

Ze maken reclame met:
----------------------------------
laat je ook blij verrassen

Welkom bij hollandsnieuwe. Wij zijn de telefoonaanbieder met écht glasheldere producten en diensten die je altijd eenvoudig af kunt stemmen op jouw persoonlijke wensen.

Zo zijn we bijvoorbeeld nogal flexibel om het jou gemakkelijk te maken. Met één bundel waarmee je zelf bepaalt of je internet, belt of sms’t. Ook vinden we het heel normaal dat je een lager tarief betaalt als je eens buiten je bundel gaat. Dus doe jezelf een plezier en laat je ook blij verrassen door hollandsnieuwe! Dan ben je altijd flexibel en weet je zeker dat je waar voor je geld krijgt.
---------------------------

Dat klopt helemaal als je de volle prijs voor je bundel betaal.
bij : 1000 MB / MIN / SMS is dat 19 euro.
je betaal dan 1,9 ct en buiten je budel maar 1,7 ct

Maar met een 2 jarig abonnement betaal je voor
1000 MB / MIN / SMS 10 euro
dan betaal je binnen je bundel 1,0 ct en erbuiten 1,7 ct wat veel meer is.

Ik vind het een soort van misleiding. want alleen mensen waarvan de 2 jaar voorbij zijn
gaan 19 euro betalen of ze moeten weer een nieuw contract aangaan.

Simyo is veel beter en duidelijker 🙂

5 reacties

Reputatie 2
Badge +5
Hoi afentoe,

Fijn om te lezen dat je Simyo beter en duidelijker vindt 😃 Het wordt wat aantrekkelijker gemaakt dan dat het is. Als je het goed uitzoekt. Ik denk dat sommigen een andere definitie hebben van glashelder. Persoonlijk houd ik van open en eerlijkheid. Ik denk dat ik onder andere daarom ook zo goed op mijn plek zit bij Simyo 😳
Reputatie 7
Badge +9
Weet het niet maar bij Hollandse Nieuwe heb ik altijd een associatie met de lucht van haring en uitjes.
Reputatie 2
Badge +5
Hmmm, waar zou dat nou vandaan komen, de leon? :8
*typt Hollands Nieuwe in op zoekmachine*



Groetjes,
Estelle
Reputatie 5
Badge +10
Om in te haken op dit onderwerp.

Iemand al Radar gezien van Maandag.
Reputatie 7
Badge +10
Dat heb ik gezien/gelezen. Ik vind het goed om te zien dat er stappen ondernomen worden om klanten tegemoet te komen. Daarnaast is het goed dat ze gaan werken aan verbeteringen en hiermee dus de klanten beter gaan helpen 🙂 Ik kan verder niet oordelen over Hollands Nieuwe omdat ik geen ervaring heb met ze. Ik vertrouw erop dat ze meer dan hun best doen!

Reageer