.

Heb je wel eens last van Bel-angst, wie durf je niet te bellen?

  • 12 March 2014
  • 29 reacties
  • 3008 Bekeken


Toon eerste bericht

29 reacties

Badge +8
Ik vind het dus echt eng om te bellen met instanties....

Belastingdienst, verzekeringsmaatschappijen, de bank, de NS. Ik heb nogal vaak van die situaties die niet in de systemen passen. En dan kunnen ze vaak niet even meedenken. Dat het bij mij net anders ligt :(
Misschien dat ik mijn werk daarom ook zo leuk vind. Ik kan nu mensen te woord staan op een manier waarop ik zelf geholpen zou willen worden 😉
Verder ben ik ook zo iemand die heel vaak niet opneemt. Niet bij Simyo, hoor 😛 Maar privé. Beter in schriftelijke communicatie misschien? Dan kan ik er even over nadenken. Live babbel ik wel met iedereen een eind weg, maar telefoon is toch anders. Dan zie je elkaar niet, kun je minder peilen hoe je overkomt?
Ik ben inderdaad niet bang dat iemand me fysiek wat aandoet door de telefoon, Groentjuh, maar ik kan er slecht tegen als ik verkeerd begrepen wordt.

Groetjes, Charlene
Reputatie 7
Badge +9
Meestal bellen mensen mij... (inclusief de klantservice van Simyo, toch Alex?)

Ik zou niet weten waarom ik iemand niet zou durven bellen. Bellen is vrij veilig, want je kan nog steeds niets door de telefoonlijn trekken...
Reputatie 5
Badge +10
Dankje, dankje, dankje 😃
Badge +3
Simyo klantenservice? Daar zitten zulke aardige medewerkers, die je elke keer weer zo goed te woord staan! ;)
En dan nog niet te spreken over die fantastische moderatoren op het forum! 😉

Reageer