.

Grote nood. HELLUPPIEH


  • Anonymous
  • 0 reacties
Mijn teller gaat echt veel te hard tisnieleukmeer, graag terugzetten naar - 2601. :P
Kan dat met zeer grote spoed gedaan worden?
Al zijn er extra kunst en vliegwerk voor nodig, DOEN.
:D:D

18 reacties

Bij dringende zaken kun je het beste met 1200 bellen... :P:cool:
.

Reputatie 5
Badge +11
Al zijn er extra kunst en vliegwerk voor nodig, DOEN.

Nogmaals Friesian; is dit een uitdaging? 😛
Al zijn er extra kunst en vliegwerk voor nodig, DOEN.

Nogmaals Friesian; is dit een uitdaging? :P




:P:cool::D
Reputatie 7
Badge +9
Ernst verwijdert met alle plezier 10 posts, denk ik! Ik wil er best een paar overnemen, hoewel 1200 posts wel een mooi getal was. 😛
Reputatie 4
Badge +7
Gewoon ff Apeldoorn bellen.
Reputatie 4
Badge +10
Hihi de mensen van Apeldoorn schijnen ook veel te kunnen 😛
Boehoee snif hinnik en bęèh kan wel jankuh, ben geblokkeerd:D
Al mijn embeetjes verstookt, kan dus niet bellen naar wellicht Naomi uit Apeldoorn (?).


;):P

Serieus Naomi, jij zou denk ik dat misschien toch wel moeten lukken. Jij kent toch truukjes heb je ooit geschreven naar ik meen.
Dus bij deze, go Naomi..go Naomi girlpower YEAH.🆒:D
Ik zal het jullie eenvoudig maken, voor deze ene keer. Zet mar turrug naar -250000 dat mag ook.:P



😃
Reputatie 7
Badge +9

Al mijn embeetjes verstookt, kan dus niet bellen naar wellicht Naomi uit Apeldoorn (?).


Om gewoon te bellen hen je toch geen embeetjes nodig? Als je via Viber o.i.d. wilt bellen wil iemand met volgnummer 501 mss wel helpen 🙂
Reputatie 7
Badge +9
Ik zou zeggen, koop een Porta Potti om de grootste nood te ledigen. Bij de Wit in Schijndel hebben ze er 3 op voorraad :8

Reputatie 7
Badge +9
Voor hoge nood is er ook een app met die naam, toont toiletten in de buurt 🙂
Zal het nog sterker maken, die De Wit is niet zo heeel errug ver van mij en onwijs groot.
En ook niet ver van een andere grote van Cranenbroek, is wel reclame guys. Mag dat?:?🆒
Reputatie 7
Badge +9
Nee, mag niet 🙂
Reputatie 4
Badge +10
Serieus Naomi, jij zou denk ik dat misschien toch wel moeten lukken. Jij kent toch truukjes heb je ooit geschreven naar ik meen.
Dus bij deze, go Naomi..go Naomi girlpower YEAH.🆒:D


Hahaha ik ken truukjes, maar ben bang dat 't nog niet heeft geholpen ;P


Nee idd reclame is hier niet toegestaan, maar het klinkt wel aantrekkelijk zo 😉
Mai mai, nog steeds geen -250.000 bij de teller. Wees snel Simyo anders is d'n Friesian heel gauw vertrokken...:D:@🆒
Reputatie 5
Badge +11
Het is mij op dit moment echt geheel onduidelijk waar dit topic over gaat, Friesian.
Gaat het over jouw aantal reacties op het forum of over je dataverbruik? Of over het aantal Friesiannen?


:D:D

Nee Ernst, er is maar 1 Friesian [!] op dit moment actief op het Simyo forum. Maar er zijn meer overburen...


Weet je nog?

zit met mijn vaste draad bij onze gele overburen.

Reageer