.

Groot Dictee - wie doet er mee?

  • 19 December 2015
  • 9 reacties
  • 149 Bekeken

Reputatie 4
Badge +8
Ik weet het nog niet...
In 2013 deed ik voor het laatst mee.
Kees van Kooten verzon de meest waanzinnige woorden.
Halverwege ben ik afgehaakt.

Ben benieuwd hoe lang ik het vanaaf volhoud!

Maar wie van jullie doet er vanavond mee?

9 reacties

Reputatie 7
Badge +9
De Leon niet, die is voor sterk vereenvoudigde spelling.....zoals je weet zus. 😛
Reputatie 4
Badge +8
Hahaha ja ik weetut
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Koorelle,

Ik weet het nog niet...
In 2013 deed ik voor het laatst mee.
Kees van Kooten verzon de meest waanzinnige woorden.
Halverwege ben ik afgehaakt.

Ben benieuwd hoe lang ik het vanaaf volhoud!

Maar wie van jullie doet er vanavond mee?


Ik wist helemaal niet dat het alweer zo ver was 😉 Als ik het eerder had geweten, had ik voor de gein eens meegedaan! Dit soort dingen hoor of zie ik altijd achteraf pas 😞 Hoe is het jou afgegaan? Ben je verder gekomen dan de vorige keer?

Groetjes,
Angela
Reputatie 4
Badge +8
Hoi Koorelle,

Ik wist helemaal niet dat het alweer zo ver was 😉 Als ik het eerder had geweten, had ik voor de gein eens meegedaan! Dit soort dingen hoor of zie ik altijd achteraf pas 😞 Hoe is het jou afgegaan? Ben je verder gekomen dan de vorige keer?

Groetjes,
Angela


Hoi Angela,

Ik heb niet echt actief meegedaan (lees mee geschreven) maar ik had toch veel woorden goed.
Alleen die koppelstreepjes en sommige woorden achterelkaargeschreven vond ik erg lastig...

Maar het was een leuk dictee!

Jammer dat er een paard voorzat....
Reputatie 7
Badge +9

Jammer dat er een paard voorzat....


Dat paard duikt overal op zo onderhand....is ze niet burgemeester dan hinnikt ze wel weer de 1e kamer in...De Leon zegt hoeven beslaan, bit in en een ferme tik op die dikke kont. :D;)
Reputatie 4
Badge +8
Wellicht vind ze die ferme tik op heuren kont wel heel erg fijn.....

zonnebril smiley zonnebril smiley
Reputatie 7
Badge +9
Yep, ik zou daar wel eens graag een platte zool op willen planten...:D

Hahaha ja ik weetut

In feite ben ik voor een zo dermate vereenvoudigde spelling dat iedereen woorden moet opschrijven zoals hij / zij denkt dat het moet, zo lang andere mensen je maar begrijpen. Das de eenigge reegul. :D
Zou een stuk schelen. Dan kan het Groot Dictee van de teevee en zijn we verlost van Philip Freriks want dat vind ik een saaie pief. 😃
Reputatie 5
Badge +10
Iemand het bonnetje waar op geschreven was bij het groot Nederlands dictee nog gevonden? :8 :8 :8

In feite ben ik voor een zo dermate vereenvoudigde spelling dat iedereen woorden moet opschrijven zoals hij / zij denkt dat het moet, zo lang andere mensen je maar begrijpen. Das de eenigge reegul. :D
Zou een stuk schelen.

Of het zou voor ernstige, ik noem maar iets, verkeershinder zorgen...:(
Voetgangers die niet weten waar ze moeten lopen, vragen zich af....huh trotwaar?? 😃

Reageer