.

Sticky Beantwoord

Foto topic.



Toon eerste bericht

1253 reacties

Reputatie 6
Badge +4
Bedankt voor de tip Asma.
mocht het me nog een keer overkomen,
dan drink ik melk 😳
Een glas tabasco doet ook goed. 😛
Reputatie 6
Badge +4
Ja hoor Friesian, jij wil mij nog een keer de vlammen uit mijn keel laten slaan.
Net als bij kapitein Haddock als Kuifje hem water ipv whiskey geeft 🆒
:)
Nog een foto uit de SBBO-tijd. :)



Er staan niet veel foto's in maar enkele zie je als bijlage. 🆒.
Reputatie 7
Badge +9
Precies Asma, na 'iets' te veel madame jeanette heb ik heel veel melk moeten drinken, die peper is heet.
Reputatie 6
Badge +4
Bedankt voor de tips Friesian, soms kook ik op de automatische piloot maar soms neem ik er gewoon een kookboek bij of recept uit een tijdschrift. 😃
Vooral de pitjes in de Spaanse peper zijn minder scherp.

Een kleine greep...:)
Wanneer je een vanillestokje gebruikt * vaak wordt vanillesuiker gebruikt* - vanillestokje op snijplank insnijden. Dan 'openen... met botte kant van mes eraf schrapen wat je nodig hebt. 🙂
Reputatie 6
Badge +4
Helemaal geweldig Friesian, deze tips en met mijn "messenblok" er bij moet het helemaal goed komen dan !!:D
Badge +7
Hmmm ik krijg honger van dit topic! Wanneer komt er een foto van een eindresultaat?
Sam, gewoon een patatje moeilijk bestellen in de snackbar met alles d'rop en d'ran. 😉
Reputatie 5
Badge +9
Een patatje moeilijk bestellen in een willekeurige snackbar :?... Ik ben erg benieuwd wat ik dan krijg hahaha 😃
Iets om je honger te stillen, Caspar, net als een foto van een eindresultaat..:P;)
Reputatie 7
Badge +9
Mijn 'kookboek' voor de Airfryer

Reputatie 7
Badge +10
Oh, gebruik je dat nou veel zo'n airfryer? Wij denken er over na om er 1 te kopen.
Reputatie 7
Badge +9
Wij hebben er inmiddels 2 Angela, een grote met paninhoud 4 liter en een kleinere met paninhoud van 2,5 liter.
Voor van alles en nog wat wordt die gebruikt, natuurlijk voor frietjes en snacks maar ook voor cake, biefstuk, maïskolven, bananenchips, brownies.... teveel om op te noemen.
Dit receptenboek kregen we gratis bij de tweede.
Voor 2 personen is de kleine voldoende, als er mee-eters zijn is de grote prima, als het echt nodig is gebruik je ze allebei.
Een groot voordeel is dat je niet de geur van het frituren hebt, bovendien is het voedsel veel minder vet.
En geen frituurvet vervangen, nietwaar franswon? 🙂
Reputatie 7
Badge +9
Wel af en toe verse lucht hoor Friesian 😃
Reputatie 5
Badge +9
Dat lijkt me inderdaad erg handig! Ik zat er ook aan te denken om een air fryer aan te schaffen, maar ik kreeg juist van iemand te horen dat het niet zo een succes was. Toch leuk om goede verhalen van jou te horen franswon. Heb je nog een mooi foto'tje van wat lekkers wat je met de air fryer hebt gemaakt?
Reputatie 7
Badge +9
Hier 2 cakes in tulbandvorm, gewone en chocolade, de choco stond niet precies midden in de mand.. maar ze smaakten allebei heerlijk.



Reputatie 6
Badge +7
Oh, wauw Franswon! Dat ziet er écht goed uit.

Ik zag er van de week ook één toen ik door de folders heen bladerde. Het trekt mij wel aan. Veel gezonder dan frituren. Ben daar geen fan van, gebruik vaak de oven.
Reputatie 6
Badge +4


Voor de beste WIFI-verbinding in Frankrijk. mei 2017
(foto gemaakt met mijn Nokia)
Reputatie 5
Badge +9
Wat leuk! Café de la Poste. Was dat vroeger ook echt een postkantoor of is het gewoon alleen de naam?
Reputatie 6
Badge +4
Ja prachtig hé Caspar! Het café is altijd café geweest, aldus de eigenaar en het postkantoor aangrenzend ook altijd postkantoor. Waarschijnlijk oorspronkelijk uit de 18e eeuw (er is natuurlijk wel vaak verbouwd). Het plafond van de zolder in het café schijnt nog helemaal in takt te zijn, ook 18e eeuw. En kan me zo voorstellen dat de schilder Cezanne er vaak op het terrasje heeft gezeten want er werden speciale postzegels over hem gemaakt, zie de voorgevel van Café de la Poste.
Wij vonden het ook een echt super Frans terrasje.;)
Reputatie 6
Badge +7
Oh, wauw! Heel bijzonder 😃

Reageer