.

Forum Badges "Gotta catch them all"

  • 12 September 2016
  • 27 reacties
  • 532 Bekeken

Ik weet het niet zeker maar volgens mij heb ik iets unieks bereikt.. Alle 12 forum badges staan nu onder mijn naam. Waar je voorheen er een melding van kreeg zag ik nu die van de Iphone in eens staan :D




Tot zover, nu weer over tot de orde van de dag 😛

27 reacties

Dames en heren mag ik aan U voorstellen, Raytje....beveiliger, Raytje.......inspector badges. :D



Yooh....
Haha..
Reputatie 5
Badge +8
Hey Raytje!

Goed bezig! Alle 12 dik verdiend natuurlijk 🆒 Ik zit pas op de helft!

Het klopt overigens dat je geen meldingen meer krijgt, dat maakt de verrassing extra groot :P

Groetjes,
Sean
Hey Raytje!

Goed bezig! Alle 12 dik verdiend natuurlijk 🆒 Ik zit pas op de helft!

Het klopt overigens dat je geen meldingen meer krijgt, dat maakt de verrassing extra groot :P

Groetjes,
Sean


Ok naja ik kan er nu ook geen melding voor krijgen want ik heb ze allemaal 😛
Reputatie 5
Badge +8
Hahah, dat klopt! Misschien wordt het tijd voor nieuwe/ extra badges 😳
Reputatie 7
Badge +10
Wauw, Raytje! Dat is een mooie prestatie 🙂 Ik mis er zo te zien nog 1, en dat is er ook gelijk 1 die ik niet zo snel zal halen ben ik bang.

Misschien een leuk idee om een Super Forum Expert badge te maken 😉 Die kun je verdienen nadat je alle badges verdiend hebt!
Haha met het woord super erbij moet ik aan een superheld denken.. Met cape enzo 😛
Reputatie 7
Badge +10
Is it a bird? Is it a plane? No, it's Super Raytje! Hij staat altijd klaar voor Simyo klanten in nood 🆒

Reputatie 7
Even checken.....

Edit: ja, ik zie al welke ik mis, de Windows Phone....... Toch vreemd, sinds een paar maanden heeft mijn vader ook een smartphone, een Windows 10 Phone, en heb hem daar, en nog steeds, erg veel mee geholpen, maar een extra badge, ho maar....:(

Helaas daarbij zijn er niet zo veel Windows Phones in omloop waardoor er dus ook weinig vragen met betrekking tot dit OS voorbij komen. Dus hoe kan ik ze nou op het forum helpen om mijn laatste badge te kunnen krijgen...?!?!? :8

@Raytje, de eerst volgende is voor mij!!! 🆒

Edit2: is ook zoiets, ik blijf het Windows Phones noemen. Het zijn natuurlijk Windows 10 Mobile toestellen.....:P
RicoK,

Mocht er een vraag voorbij komen dan reageer ik dat ze even op jouw moeten wachten :D

Goeie deal? 😛
Reputatie 5
Badge +10
Even checken.....

Edit: ja, ik zie al welke ik mis, de Windows Phone....... Toch vreemd, sinds een paar maanden heeft mijn vader ook een smartphone, een Windows 10 Phone, en heb hem daar, en nog steeds, erg veel mee geholpen, maar een extra badge, ho maar....:(

Helaas daarbij zijn er niet zo veel Windows Phones in omloop waardoor er dus ook weinig vragen met betrekking tot dit OS voorbij komen. Dus hoe kan ik ze nou op het forum helpen om mijn laatste badge te kunnen krijgen...?!?!? :8

@Raytje, de eerst volgende is voor mij!!! 🆒

Edit2: is ook zoiets, ik blijf het Windows Phones noemen. Het zijn natuurlijk Windows 10 Mobile toestellen.....:P


Je kunt ook zelf een vraag over Windows Phone stellen en deze dan zelf beantwoorden ;)

Gefeliciteerd Raytje. Knappe prestatie!

Ook ik mis er nog eentje 😞
Reputatie 7
Je kunt ook zelf een vraag over Windows Phone stellen en deze dan zelf beantwoorden ;)

Gefeliciteerd Raytje. Knappe prestatie!

Ook ik mis er nog eentje :(


Heb je me nou op een idee gebracht? :8

Ook jij mist nog de Windows badge.... 😃
Reputatie 5
Badge +10
Haha. Ik weet niet of ergens in de forumregels staat of dit wel/niet mag 😉. En bij mij ontbreekt de Windows Phone badge ook nog steeds
Dank je wel Alex.. 😃
Reputatie 5
Badge +8
Zal ik de Windows Phone vragen vanaf nu voor jou laten staan Alex?
Zal ik de Windows Phone vragen vanaf nu voor jou laten staan Alex?

RicoK was eerst.. 😛
Reputatie 7
RicoK was eerst.. :P

Wie het eerst komt, het eerst maalt. 🆒
Reputatie 5
Badge +10
Zal ik de Windows Phone vragen vanaf nu voor jou laten staan Alex?

Ja, kan je me dat even laten weten 😛


Misschien een leuk idee om een Super Forum Expert badge te maken 😉 Die kun je verdienen nadat je alle badges verdiend hebt!


Hoe staat het met dit idee? 😛


Misschien een leuk idee om een Super Forum Expert badge te maken 😉 Die kun je verdienen nadat je alle badges verdiend hebt!


Hoe staat het met dit idee? :P

Nou dan mogen ze voor mij wel een Niet Zo Super Forum Expert En Ik Geef Er Niks Om badge maken. 😛
Reputatie 3
Badge +5
Hahahaha, Raytje die heb je zeker wel verdiend! Je verdient een badge door badges te verdienen. Wel een interessant concept. Heb er trouwens nog niets van vernomen :P
Friesian, niet zo bescheiden doen, nou!!!
Dat moet je anders zien, Ilias,. Raytje is niet bescheiden, en ik ben ook niet niet bescheiden. 😛
Reputatie 7
Badge +10
Hoi allemaal!

Gefeliciteerd, Ray! 😃 Doe je goed! Stuk voor stuk welverdiend.

Haha, Friesian, hoeveel badges heb jij eigenlijk? Volgens mij ben jij ook wel lekker op weg om alle badges te vangen!

Groetjes,
Jihane


Haha, Friesian, hoeveel badges heb jij eigenlijk? Volgens mij ben jij ook wel lekker op weg om alle badges te vangen!

Groetjes,
Jihane

Jihane, geen idee wat je bedoelt. Zelfs een vliegende kraai vangt meer dan ik.:P:D
Reputatie 5
Badge +8
Nou dan mogen ze voor mij wel een Niet Zo Super Forum Expert En Ik Geef Er Niks Om badge maken. :P

En als deze badges er komen, laat je ze dan wel aan ons zien Friesian?

Reageer