Beste โ
Dankjewel voor de traktatie en de leuke kaart die vandaag bij mij in de brievenbus lagen! Erg leuk!
Voor jullie รฉn alle forumleden, fijne feestdagen gewenst!
Beste โ
Dankjewel voor de traktatie en de leuke kaart die vandaag bij mij in de brievenbus lagen! Erg leuk!
Beste โ
Ik sluit mij heel graag aan bij deze wensen van โ
Dank en hele goede feestdagen allemaal!!
ย
En ik sluit me er ook bij aan.
Ook ik heb vandaag een heerlijke Tony's mogen ontvangen met een leuk, met de hand geschreven (welk bedrijf doet dat nog?) kattenkaartje, mijn met stip op 1 huisdier. Dank jullie wel @moderators.
Wens jullie en alle anderen gezellige feestdagen en een goed 2025.ย
Ook hier is dezelfde uiteraard ontvangen.
Uiteraard wens ik jullie ook een prettige kerst en een gelukkig 2025 gewenst!
Daarnaast ontving ik ook een kleinigheidje i.v.m. die onhandigheden betreffende de bol.com actie. Daarover heb ik hier een berichtje geplaatst.
Hoi allen! โ
Heel erg graag gedaan! Jullie verdienen het. Fijn dat de repen goed zijn ontvangen!
Groetjes,
Amy
Hi iedereen!
Goed om te horen dat de pakketjes goed zijn aangekomen bij jullie! Geniet ervan en nogmaals hele fijne feestdagen toegewenst.ย ๐งก
Groetjes,
Roeqajja
Vandaag lag er ook een verrassing voor mij in de brievenbus.
ย
Hartelijk dank daarvoor en voor iedereen fijne feestdagen!
Best moderatieteam, hartelijk dank voor de heerlijke traktatie, vandaag ontvangen.
Voor het gehele moderatieteam en medeforumleden:
Fijne Feestdagen en een voorspoedig en vooral 2025 toegewenst.
ย
ย
ย
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.