.

Fiets topic

  • 4 August 2015
  • 81 reacties
  • 1534 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Mensen gaan met de fiets naar hun werk. Mensen gebruiken de fiets voor de fun. En mensen gebruiken de fiets bij de sport.
Wat voor fiets heb jij en waarvoor gebruik je die?

Ik zal beginnen met de fiets for fun van mij.šŸ†’


81 reacties

Reputatie 7

@FriesianĀ Die fiets ziet er zeer degelijk en comfortabel uit. Veel plezier ervan.

Ik heb (nog steeds) een fiets, zo'n hybride achtige toerfiets die ik zo nu en dan eens pakĀ voor een ritje in de stad. Voornamelijk als we afspreken om ergens een drankje (of twee..) te gaan doen ;)

Off topic: Erg blij dat alles weer open is en vanaf morgen nagenoeg zonder enige beperking.

Ik heb sinds kort een andere fiets. De overgenomen van pa fiets en de racefiets zijn ingeruild tegen een Batavus Monaco e-go 7. Een elektrische fiets. De racefiets was een miskoop.

Reputatie 7
Badge +6

Zelf fiets ik niet meer tegenwoordig maar heb wel een tijdje geleden gereden op een elektrische fiets, ik was verbaasd met hoe snel dat ding gingĀ šŸ¤£. Veel plezier met je nieuwe aankoop @Friesian!

Reputatie 7
Badge +9

ik was verbaasd met hoe snel dat ding gingĀ šŸ¤£.

Een elektrische fiets snel? Die gaan doorgaans echt maar 25km/u? Ik deed laatst Den Haag, Rotterdam (Alexandrium), Bleiswijk en terug naar Den Haag met gemiddeld 25,5km/u. Ook Den Haag, Hoek van Holland en terug naar Den Haag gaat tegenwoordig met gemiddeld 25,5+ km/u! (Dus tussen verkeerslichten en voorrang verlenen, ga ik veel harder dan 25,5! 40+ kwam op beide ritten voor!)

Menig racefiets haalt meer!

Reputatie 7
Badge +6

ik was verbaasd met hoe snel dat ding gingĀ šŸ¤£.

Een elektrische fiets snel? Die gaan doorgaans echt maar 25km/u? Ik deed laatst Den Haag, Rotterdam (Alexandrium), Bleiswijk en terug naar Den Haag met gemiddeld 25,5km/u. Ook Den Haag, Hoek van Holland en terug naar Den Haag gaat tegenwoordig met gemiddeld 25,5+ km/u!

Menig racefiets haalt meer!

Nou voor mij was het aardig snel! Als je een normale fiets bent gewend dan is dit echt wel heel andersĀ šŸ˜ƒ

Je moet een racefiets ook niet vergelijken met een elektrische fiets maar beter is volgens mij de vergelijking met een speed pedelec. Maar bij een racefiets moeten ook de maten kloppen voor de berijder.

Reageer