.

Ergernis

  • 12 November 2014
  • 75 reacties
  • 2922 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
In het openbaar verkeer bestaat er iets als ergernis top3.
Bumperkleven.
Linkerhelft op snelweg onnodig gebruiken..
Agressief rijden.

Waar stoor jij je het meest aan bij telefonie in het dagelijks leven?
Kleine toelichting........
Bij optie 1 is een normaal gesprek bijna niet mogelijk, meer aandacht bij telefoon dan bij gesprekspartner.
Bij optie 4 keuze, geef jouw ergernis aan.

Groet,
Friesian

Waar stoor je het meest aan bij mobiele telefonie?


75 reacties

Badge +8
Hoi Lynx,

Ja, gek is dat hè. Hoe snel dat veranderd is.
Ik vind dat vooral met bellen op vakantie zo ontzettend veranderd. Vroeger ging je op vakantie en dan belde je misschien 1 keer naar de familie bij een telefooncel, dat je goed was aangekomen.
Nu eisen mensen bereik in de gekste uithoeken van de wereld. Wel handig natuurlijk om bereikbaar te zijn. Maar hoe 'ver' op reis ben je dan nog, denk ik dan.
Hoi Charlene,

Het ging bij mij vroeger precies zo. Je belde na aankomst naar je ouders dat je goed was aangekomen.
Je hield het zo kort mogelijk omdat het anders te duur werd.
Ik ga nooit meer met vakantie, dus hoef niet te zoeken of ik bereik heb in Niemandsland.

http://i57.tinypic.com/aw5cgz.jpg
Reputatie 7
Badge +9
Ik heb me bijzonder geërgerd aan een telefoon die met een vrolijk toontje afging tijdens een uitvaartmis.

Waarschijnlijk gewoon vergeten uit te zetten maar toch.
Ontzettend irritant als een telefoon rinkelt tijdens een uitvaartdienst.
Onbegrijpelijk dat mensen hun telefoon niet uitzetten als ze naar een crematie of begrafenis gaan.
Sterkte met het verlies.
Reputatie 5
Badge +11
Hey franswon,

Ongelofelijk dat sommige mensen dit op zo'n moment vergeten :mad:
Ik heb een zeer sterke overtuiging dat bij de bewuste persoon het schaamrood op de lippen stond. 
Reputatie 6
Badge +10
Eigenlijk wil ik mijn antwoord terugtrekken. Zoals Charlene al zei, heb je best wel hele grappige gesprekken in de trein. Vanmorgen zaten er een stel dames naast me toch wel hele intieme details over hun scharrels te vertellen, erg vermakelijk om 7:30. 😃
Badge
Vreemd dat zelfs een moderator zo snel off-topic gaat en dat dit niet wordt gesignaleerd....
Reputatie 5
Badge +11
Vreemd dat zelfs een moderator zo snel off-topic gaat en dat dit niet wordt gesignaleerd....

Hoi Warrio,
Dit topic staat in het subforum Gewoon gezellig, het is niet zo heel erg als hier iets off topic gaat ;)
Ben trouwens wel benieuwd welke moderator er volgens jou zo snel off topic gaat.
Reputatie 4
Badge +8
Wa bedoelie Warrio? Ik snappum ook nie? Of was het een geintje? 🙂
Reputatie 5
Badge +11
Of was het een geintje? :)
Ik denk het 😉
Reputatie 4
Badge +8
Ergernis:

Rakelings met een auto langs me rijden als ik fiets.
Mensen hebben het geduld niet om even te wachten tot de weg wat breder is.
Reputatie 7
Badge +9
Het zijn weer de donkere dagen. En donkere figuren in donkere kleding op donkere fietsen bewegen zich door het verkeer. Het enige lichtje dat zij voeren is dat van het schermpje van hun mobiel waar ze met hun neus bovenop gedoken zitten. :mad:
Ongelooflijk dit. ik heb er al de nodige weer gezien. Volgens mij zouden ze ook nog stomverbaasd zijn als ze plotseling gratis op de motorkap van een auto een lift richting ziekenhuis krijgen of erger. Wat een buitengewoon dom gedrag. 
Mee eens, de leon, maar het zijn niet alleen de fietsers.
Ik kom ze wel eens tegen, voetgangers, joggers tijdens de donkere dagen.
Geen verlichting zelfs niet eens een reflecterend hesje o.i.d..
Dan denk ik ook, gebruik toch iets waardoor je zichtbaar bent. :mad: 
Mijn ergernis.

De muziek? oorverdovend hard in de auto.
Wat hoor je wanneer die auto nadert? Juist de muziek.
Ik denk dan, wat in geval van spoedeisende civiele diensten?
Wanneer hoort de bestuurder de sirene? Als het te laat is? 😕 
Nog zo eentje. Wie kent het niet? 🆒

Je ziet wel eens hondenpoep die op het trottoir ligt, zelfs ooit bij mensen op de oprit.
Ik denk dan, kom op joh hondenbezitter, ruim het op als dat gebeurt.
Kleine moeite, grote waardering. http://www.en.kolobok.us/smiles/mini/yes_mini.gif
Reputatie 5
Badge +11
Je ergert je wel een heleboel, of niet Friesian? 😉
Ja Ernst, vooral om deze 1499-ste reactie. :mad::p
(24-11-14) 
Echie heel errug.http://www.animaatjes.nl/smileys/smileys-en-emoticons/knipoog/animaatjes-knipoog-74345.gif
Reputatie 4
Badge +8
Nou jongeman, nog eentje dan gaan we je feliciteren!
Kom je ook in de "hall of g(f)ame" te hangen!
Dartpijltjes liggen al klaar op Simyo headquarters...

LOLOL
Reputatie 5
Badge +11
Nou, je hep 'm Friesian! Gefeliciteerd!
Vaak rijd ik met de auto door de Velsertunnel.
Ik erger me aan automobilisten die geen verlichting voeren, zo ook vanochtend weer.


http://i58.tinypic.com/2a5aihc.jpg
Reputatie 7
Badge +9
Ik erger me eraan dat alle Nederlandse auto's op de verkeerde weghelft rijden. Elke keer als ik met de auto naar NL kom probeer ik ze op te voeden door het goede voorbeeld te geven, maar ze zijn erg hardleers die Hollanders. Ook neem ik alle rotondes met de klok mee zoals het hoort, maar ook dat lichtend voorbeeld wordt genegeerd. Wat een land, je zal er maar wonen...
Oooh nu snap ik het, ik dacht pas nog, wie is die spookrijder?
Je zult maar het goede voorbeeld geven, Scotsman, en als klap op de vuurpijl door oom agent op de bon worden geslingerd.
Wat zal jij je rot ergeren, vloeken, tieren. :mad::p 
En dan het boetebedrag, vreselijk.:D  
Nog maar te zwijgen over als je moet blazen, na een bezoek aan een kroeg, wat zeer waarschijnlijk is in deze situatie.
Kom je een keer in Nederland maak je zoiets mee.
Persoonlijk zou ik in jouw geval aan België en Duitsland daarna een bezoekje brengen, is dan toch leuker, lijkt me.
Krijg je waarschijnlijk een aantal souveniers mee.....dierbare herinneringen(?) aan ieder land,  om in te lijsten.
Zouden ze dit bij Scotsman in zijn land ook kennen?
Ben je met de auto onderweg, heeft de jeugd soms de hele weg nodig.
Met zijn  vieren langs elkaar, maar ruimte maken voor een auto, ho maar. :mad: 
Nog zo'n voorbeeld, eerst kwam het vooral voor bij de britten, maar ik zie het ook bij ons gebeuren.
Bussen die op elkaar zijn gereden.

Reageer