.

Ergernis

  • 12 November 2014
  • 75 reacties
  • 2922 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
In het openbaar verkeer bestaat er iets als ergernis top3.
Bumperkleven.
Linkerhelft op snelweg onnodig gebruiken..
Agressief rijden.

Waar stoor jij je het meest aan bij telefonie in het dagelijks leven?
Kleine toelichting........
Bij optie 1 is een normaal gesprek bijna niet mogelijk, meer aandacht bij telefoon dan bij gesprekspartner.
Bij optie 4 keuze, geef jouw ergernis aan.

Groet,
Friesian

Waar stoor je het meest aan bij mobiele telefonie?


75 reacties

Reputatie 6
Badge +10
Luidruchtige telefoongesprekken halen het bloed onder mijn nagels vandaan... het liefst in een stilte coupé ofzo. Dat ben ik echt bereid om met mijn bagage te gaan gooien 🙂.
Badge +8
Ik kan daar soms wel van genieten, luidruchtige gesprekken in de trein. Zeker als het veel te intiem is wat er besproken wordt. Ik laat dan ook wel heel duidelijk merken dat ik meeluister 😉
Reputatie 7
Luid(ruchtig)e ringtoon. Heel irritant. Deze wordt vaak ingesteld als men zich in een omgeving bevindt waar de omgeving vol is van geluid. En nadat men hier is weggegaan wordt dan uiteraard vergeten de ringtoon weer naar normale waarden terug te zetten. Zot. En als je je dan in een omgeving bevindt waar eigenlijk geen telefoongesprek zou kunnen worden gevoerd zet dan het apparaat op trillen.

Dit is mijn irritatie.....:p
Reputatie 5
Badge +10
Mensen die zo snel mogelijk de trein in willen stappen en niet eerst netjes anderen de trein uit laten stappen. Zeer asociaal en ergerlijk.

Een harde ringtoon is ook heel vervelend. Vooral als het een ringtoon betreft die de hele dag door blijft neuriën in je hoofd.
Reputatie 5
Badge +11
80 rijden in de 30-zone voor mijn huis. Eerlijk gezegd valt dat niet eens mee ronder ergernissen, daar word ik gewoon boos over :mad:
Reputatie 4
Badge +8
Fietsen neergezet dwars op de stoep, zodat je bijna je poten breekt om er omheen te lopen.
Invalidewagens die je van je sokken rijden.
Mensen die hun hand niet uitsteken als ze van richting veranderen.
Automobilisten die hun winkertjes niet gebruiken als ze van richting veranderen,
waardoor je als Gertrut voor Janmetdekorte achternaam staat te wachten om de straat over te steken.
Mensen die immer dezelfde tekst aanhalen in een gesprek met me.
DJ's die alleen maar lullen op de radio terwijl dat een muziekzender is.
Kortom ik heb er heel veel. En het worden er meer en meer.
Reputatie 5
Badge +10

DJ's die alleen maar lullen op de radio terwijl dat een muziekzender is.


Daar is een simpele oplossing voor: Skyradio (the christmas station) 😃
Reputatie 4
Badge +8
Daar is een simpele oplossing voor: Skyradio (the christmas station) :D

Die heb ik ook vaak aanstaan, maar dat wordt me toch te zalverig af en toe.... Dus gaat ie weer uit en zet ik maar een CD van Faithless op.
Insomnia vind ik zo'n waanzinnig goed nummer!
Reputatie 5
Badge +10
Ik snap het. Toch ben ik stiekem een beetje fan van Skyradio.

Dus gaat ie weer uit en zet ik maar een CD van Faithless op.
Insomnia vind ik zo'n waanzinnig goed nummer!


Dat had ik niet achter je gezocht, maar dat is inderdaad zo'n gaaf nummer. Heb meteen zin om 'm te luisteren.
Badge +8
Daar gaan we, Alex en Koorelle!

I can't get no sleep.....
Reputatie 4
Badge +8
Geweeeeldig!!!! Dank je Charlene!!!!

Dan had Alex ook niet verwacht dat ik de Prodigy gaaf vind!!!
Hahaha
Zo zie je maar!
Reputatie 7
Badge +9
BLØF http://smilies.sofrayt.com/^/aiw/vomit.gif
Reputatie 7
Badge +9
Windows updates in grote getalen. http://smilies.sofrayt.com/^/aiw/stink.gif
Reputatie 7
Badge +9
Geinig thema. Laterz. 😛
Reputatie 4
Badge +8
Ja helemaal met je eens broer.
Vreselijke teksten, waar niemand een touw aan vast kan knopen, behalve dat je de neiging krijgt om jezelf aan een touw te verhangen....
Bij mij gaat de volumeknop helemaal omlaag als ik ze hoor.

Guus Meeuwis....... Ook zo'n figuur die is blijven hangen. Zo sneu. Het kan hier zo mooi zijn zonder die vent.

:eek:
Reputatie 7
Badge +9
..
Bij mij gaat de volumeknop helemaal omlaag als ik ze hoor.

:eek:


O, ik keil de radio dan altijd het raam uit. Inmiddels een behoorlijke kostenpost geworden. :mad::p:D
Reputatie 4
Badge +8
Gnagnagna:D
Tijdloos.:) en nog zo'n exemplaar die maar niet uit mijn head wil verdwijnen......http://us4all.50webs.com/smilies/weetniet/us4allweetniet.gif
Ik erger me het meest aan mensen die in de auto niet handsfree bellen.
Het leidt tot gevaarlijke situaties en ongelukken.
Wat mij betreft mogen de boetes fors omhoog.
Ik erger me het meest aan mensen die in de auto niet handsfree bellen.
Het leidt tot gevaarlijke situaties en ongelukken.
Wat mij betreft mogen de boetes fors omhoog.


Hier kan ik me duidelijk in vinden. 
Hoe vaak zie ik het niet als ik onderweg ben, te voet, te fiets,met de auto (al dan niet in de achteruitspiegel) vreselijk. :mad:
Lijkt me voor de hand liggend dat ik in de auto een carkit heb. (Zonneklep-carkit)
Reputatie 7
Badge +9
Ik erger me het meest aan mensen die in de auto niet handsfree bellen.
Het leidt tot gevaarlijke situaties en ongelukken.
Wat mij betreft mogen de boetes fors omhoog.


Mee eens....en geldt ook voor mobiel geklungel op de fiets. :mad: :mad:

Wil je jezelf te pletter rijden door dit domme gehannes, da's tot daar aan toe. Maar helaas worden maar al te vaak andere mensen (ook) de dupe van dit onverantwoorde gedrag. .

Ikzelf stoor me niet zo aan (luidruchtig) gebel van anderen. Laatst liep ik in de stad en een meneer van een andere cultuur voerde een zéér luidruchtig telefoongesprek. In een straal van 10 meter en meer was 'ie duidelijk te horen maar niet te verstaan (voor hem mss maar gelukkig. ). Verbazingwekkend dat mensen dat doen, zo keihard praten.... En ja, de telefoongesprekken in de supermarkt.....ook vermakelijk als je de flarden daarvan oppikt. Gaat vaak helemaal nergens over. Dan denk ik regelmatig: wacht toch even totdat je thuis bent, of verdwijn met je foon achter de kratten met bananen. http://www.kolobok.us/smiles/standart/grin.gif
Reputatie 7
Badge +9
 of verdwijn met je foon achter de kratten met bananen. http://www.kolobok.us/smiles/standart/grin.gif


Nooit doen, daar zitten giftige tropische spinnen die als verstekeling met de bananen zijn meegekomen. Het is bekend dat zij niet van mobieltjes houden want daar waren ze thuis in hun bananenrepubliek niet aan gewend. Je kunt ze beter niet kwaad maken. Een plekje zoeken achter de kratten pils is beter.
Reputatie 4
Badge +8
Hahahahaha! 😃
Reputatie 7
Badge +9
. Een plekje zoeken achter de kratten pils is beter.

Hahaha....of duik tenminste met je hoofd met foon eraan tussen de toiletrollen of maandverband dan. 😃
Wat mij betreft mag telefoneren in de auto, fiets etc. verboden worden.
Pakweg zo’n 20 jaar geleden konden we wel een paar uur of een hele dag zonder telefoon.
Tegenwoordig moet je 24 uur bereikbaar zijn.
Natuurlijk zijn er uitzonderingen i.v.m. ziekte dat je bereikbaar wilt zijn.
Maar voor een gesprekje in de supermarkt dat de bloemkolen uitverkocht zijn, is te gek voor woorden.

Reageer