.

Enquête aan Simyo medewerkers: Heeft ieder van jullie ook Simyo-abonnement?


Badge +3
Waar ik wel erg benieuwd naar ben, is of alle medewerkers van Simyo zelf ook Simyo gebruiken en wat hun ervaringen hiervan zijn?

Heeft een Simyo SimOnly...


11 reacties

Badge +6
Hoi mmatheeuwsen,

Leuke poll! 🙂

Ik heb zelf geen Simyo aansluiting, omdat ik nog een abonnement heb lopen bij een andere provider tot september, maar dan ga ik zéker overstappen!
Reputatie 7
Badge +9
Ik wil toch wel iets meer details, dus

-Kim: Zit je in het groene kamp, het roze kamp of het rode kamp (kamp is vervangbaar door netwerk)?

Het groene kamp lijkt mij nog wel acceptabel 😛, maar natuurlijk moeten we wel zo snel mogelijk naar oranje! (Gelukkig is "Orange" er niet meer, anders kon dat niet!)
Badge +3
Ik ben al bijna een jaar over!
Badge +8
Ik was al Simyo klant voor ik hier werkte 🆒
Ik ben Simyaan voor het leven.

Oranje staat me ook gewoon goed 😉
Reputatie 7
Badge +9
Best een interessante vraag. Ook ik vraag me regelmatig af: als mijn tandarts een gaatje heeft, wie houdt dan de boor vast? Mijn kapper is een eenmanszaakje, waar gaat hij naar toe voor zijn tweemaandelijks knipbeurt? En het personeel van het Chinese afhaalrestaurant hier om de hoek, eten die ook wel eens bij een andere Chinees?
Vragen, vragen.... :D
Reputatie 5
Badge +10
Best een interessante vraag. Ook ik vraag me regelmatig af: als mijn tandarts een gaatje heeft, wie houdt dan de boor vast? Mijn kapper is een eenmanszaakje, waar gaat hij naar toe voor zijn tweemaandelijks knipbeurt? En het personeel van het Chinese afhaalrestaurant hier om de hoek, eten die ook wel eens bij een andere Chinees?
Vragen, vragen.... :D


Of nog een stapje verder. Zullen de heren en dames welke zich inzetten tegen iedere vorm van downloaden, niet ook af en toe een torrent downloaden?

Ik ben overigens een trotse eigenaar van een Simyo simkaart 🙂
Reputatie 5
Badge +11
Hier ook Simyo! En m'n vrouw heeft ook.
Ik weet overigens dat -Kim wel een groen hart heeft 😃
Badge +6
Nou een paars hart met een groen randje 😉
Reputatie 6
Badge +10
Goede vraag inderdaad mmatheeuwsen 😉

Ik heb ook een paars hart met een mooi groen randje. Die hadden eerder 4G en momenteel heb ik een grotere databundel dan je hebt bij Simyo. Vandaar de keuze om nu nog even niet over te stappen 😞
Reputatie 7
Alweer een poosje een abo.
Reputatie 5
Badge +11
Alweer een poosje een abo.

Maar jij werkt niet bij Simyo. Nog mooier dus 😃

Reageer