.

Een controle en compliment.

  • 2 February 2021
  • 10 reacties
  • 140 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik had een probleempje dus heb maar ff gebeld met de luitjes van de klantenservice. 

Zojuist heb ik contact met de klantenservice, met Nadieh. Doordat de RABO app hopeloos slecht werkte was er te vaak beltegoed gekocht. Dus via 1200 gebeld en Nadieh van de klantenservice gesproken. Die heeft het gecontroleerd en het te veel betaalt bedrag wordt teruggestort.

Als prettig gestoorde klant heb ik dus meteen ook de luitjes van de klantenservice dus getest en dat was heul errug goed verlopen.

Dus een grote pluim voor Nadieh van de klantenservice mogen jullie mods haar namens mij geven!

Ik bel toch al weinig dus dit was meteen een goede reden voor een klantenservice tevredenheid onderzoek door mij.😀😇


10 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Hoi Friesian,

 

Wat leuk om te lezen dat je contact hebt opgenomen met de klantenservice en dat je helemaal goed geholpen bent! Ik zal je compliment doorgeven aan Nadieh. :blush:

 

Groetjes,

Daisy

Reputatie 7

@Friesian Hahaha, een mystery shopper….:wink::smile:

@Friesian Hahaha, een mystery shopper….:wink::smile:

Yep, eentje die nooit kritisch is. Kan ook niet, kweet niet eens wat dat is. :rolling_eyes::nerd::grinning:

Reputatie 6
Badge +6

@Friesian Hahaha, een mystery shopper….:wink::smile:

Yep, eentje die nooit kritisch is. Kan ook niet, kweet niet eens wat dat is. :rolling_eyes::nerd::grinning:

NOOIT! 😁

Ik ben blij dat je af en toe kritisch bent hoor André, dat houdt ons scherp 😉 Geen glans zonder wrijving!

Komt,ie,al,an @Bas op het forum wil ik graag dat Friesian wordt gebruikt. 😇

🙊

Gisteren maar weer gebeld om de luitjes weer te testen want het zou 2 / 3 werkdagen duren om het teveel tegoed terug te ontvangen.

Ik kreeg Justin aan de lijn, een vriendelijke kerel. Wat bleek, het was niet doorgezet naar de juiste afdeling, de afdeling waar hij ook werkte, heel toevallig allemaal. Nu zou het weer 2 dagen duren.

Ook Justin is weer geslaagd voor de test,. Nu Simyo nog ff wakker laten worden. 😀 En ja mods, geef ook ff Justin een pluim van deze prettig gestoorde gladiool. Lid van het prettig gestoorde zooitje. 😁

Groet

Friesian. 

Reputatie 7

@Friesian Hmm, dus als ik het goed begrijp gaat het mis bij/met de medewerkers, maar is de Simyo-organisatie die het niet goed voor elkaar heeft.

Jij blijft me daar wel mooi positief zeg…. Ik ben bang dat ik iets minder positief zou zijn geweest...

Reputatie 7
Badge +6

He Friesian,

 

Jammer dat je nu langer moet wachten, ik heb gelijk even gekeken en ik zie dat de aanvraag er nu staat en alleen nog goedgekeurd moet worden.

Ik ga er vanuit dat het nu inderdaad binnen 2/3 werkdagen geregeld zou moeten zijn.

 

Groetjes,

Daisy

@RicoK , o.a. Ik en @Ray  hebben nog een aantal Bossche bollen - en ik ook nog smartengeld te goed, dus dan geef ik het de voordeel van de twijfel. 😇😉

Reputatie 7
Badge +9

Hoi Friesian,

 

Wat leuk om te lezen dat je contact hebt opgenomen met de klantenservice en dat je helemaal goed geholpen bent! Ik zal je compliment doorgeven aan Nadieh. :blush:

 

Groetjes,

Daisy

Dit doet me denken aan dat de Leon in een minder en verder verleden heel af en toe wel eens als ghostklant opbelde om de klantenservice te testen op tijd en accuraatheid. Wel met een niet bestaand problemen natuurlijk. Een ‘simpel’ probleem met ingebedde moeilijkheidsgraad waar ‘ie zelf wel het antwoord op wist. Was geinig om te doen maar niet meer zo veel zin in.

Reageer