.

De 3000

  • 1 December 2015
  • 14 reacties
  • 233 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Simyo-ers.

Ik ben nu bijna aan de 3000, mooi rondje. Zou ik er nog eens een dergelijk aantal bij doen? Of wordt Alex dan een beetje bang dat ik hem inhaal? Net als onlangs Ernst bijna deed..:D

14 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Welke forumbundel heb je? Als je een 3000 topics bundel hebt, let er dan op dat je vanaf 3001 voor elke post een buiten-bundel vergoeding aan Simyo moet betalen. Dit wordt van je prepaid tegoed afgetrokken, of op je maandelijkse factuur gezet. Alleen moderators hebben een onbeperkte forumbundel. Helaas kun je een eenmaal gekozen forumbundel niet wijzigen.
Heb ik je zo goed geholpen?
Hahaha Scotsman.. :D:P
Toen ik dat schreef zat ik gelukkig nog tussen de 80 en 100%. Ik heb er al 500 bijgekocht, wie weet wat ik doe daarna.. Dus nee, Scotsman.:)
Of ik wordt ook een commoenuttie manager, daar schijnen uitzonderingstoestanden voor te zijn.:D
Reputatie 7
Badge +9
Het wordt tijd dat Simyo onbeperkte forumbundels gaat aanbieden. Misschien iets voor de "wall of change". Gebeurt dat niet, dan zit er niets op om over te stappen naar een andere provider...

Het is trouwens wel mooi dat de huidige forumbundels ook buiten Nederland geldig zijn, anders was ik al lang weg geweest...
Reputatie 7
Badge +10
Wow Friesian! 3000 al 😃 Dat hoop ik over een maandje of 4/5 ook te behalen! Gefeliciteerd met dit mooie aantal!

@Scotsman, hahaha! Bedankt voor de feedback over onze forumbundels. Zoals Friesian aangeeft, kun je altijd 500 reacties bijkopen als je niet genoeg hebt aan de 1e bundel die je hebt gekocht. Jij zit bijna op 3000 reactie. Welke bundel heb jij gekozen?

We zullen de tip op de Wall of Change hangen. Wie weet kunnen we dit in de toekomst aanpassen ;)

Groetjes,
Angela
@Scotsman
Jij zit bijna op 3000 reactie. Welke bundel heb jij gekozen?

Groetjes,
Angela

Volgens mij Angel from Veenendaal, had je deze vraag beter niet gesteld.
Volgens betrouwbare bronnen kunnen moderators rechtstreeks in het systeem zien alle gegevens van de gebruiker.
Nu heb ik een waarschuwing gehad bij 80% maar hoe goed kloppen deze gegevens als je een dergelijke vraag stelt aan Scotsman.
Volgens mij heb ik bij nadere controle doordat ik later bij Simyo kwam dan hij een forumbundel kunnen kiezen die groter is dan 3000.
Ik heb inmiddels advies aangevraagd bij de

.
:)
Daar bleek dat ik heel sterk sta mocht het eventueel tot een rechtzoek komen.
Dat krijg je ervan als je een paerdjuh geen suikerklontjes stuurt.
Dan wordt een paerdjuh boos.
Toch maar als de wiedeweerga dit aan de "wall of change" hangen.
Stuur paerdjuhs suikerklontjes anders krijgen we gedonder.

Was getekend,
My name is ian, Friesian.

😃
Reputatie 7
Badge +10
@Scotsman
Jij zit bijna op 3000 reactie. Welke bundel heb jij gekozen?

Groetjes,
Angela

Volgens mij Angel from Veenendaal, had je deze vraag beter niet gesteld.


Deze keuzes zijn zo lang geleden gemaakt Friesian 😉 Daarnaast ga ik niet zomaar neuzen in iemand zijn forumbundels als ik het ook kan vragen :P

Groetjes,
Angela
Reputatie 7
Badge +9
Toen ik lid werd van Simyo, heel lang geleden, werd mij een onbeperkte forumbundel aangeboden, maar dat aanbod gold alleen voor Simyo klanten die buiten Nederland woonden. Als tegenprestatie moest je wel reclame gaan maken voor Simyo in je woonland. Vandaar dat ik geprobeerd heb de MacSimyo clan van de grond te krijgen hier, maar helaas hebben zich tot nog toe maar weinig clanleden aangemeld.
Reputatie 7
Badge +10
Misschien wordt het tijd voor een nieuwe campagne in Schotland! Zo krijgen we wellicht wat meer fans bij jou in de buurt Scotman 😉
Reputatie 7
Badge +9
Het valt niet mee een goede campagne te bedenken. Er wonen hier best veel Nederlanders denk ik, maar zoals bekend gedragen Nederlanders zich meestal behoorlijk onopvallend in een vreemd land. Als ik een keer in de stad iemand Nederlands hoor spreken is het bijna altijd een toerist! Ik weet ook niet of hier een Nederlandse club bestaat, laat staan een Nederlandse Simyo fanclub...

Ik zie de toekomst voor buitenlandse klanten van Simyo trouwens somber in, als over niet al te lange tijd de EU roamingkosten worden geschrapt en ik zonder extra kosten mijn UK simkaart in NL kan gebruiken...
Reputatie 7
Badge +10
Pas op hoor Scotsman! Je gaat ons toch niet verlaten :S Straks worden we nog depressief van alle forumexperts die bij ons weggaan!
Reputatie 7
Badge +9
Omgekeerd zou ik dan ook mijn Simyo nummer hier in de UK kunnen gaan gebruiken. Maar ja, dan zal er wel eerst een leuk buitenlandbundeltje van Simyo moeten komen... 😛
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Scotsman,

Nu je het zegt; ik ben eigenlijk wel erg benieuwd geworden naar het fair use policy! Die gaat er hopelijk gewoon voor zorgen dat jij je Simyo simkaartje blijft behouden 😉.

Groetjes, Tiury
Pas op hoor Scotsman! Je gaat ons toch niet verlaten :S Straks worden we nog depressief van alle forumexperts die bij ons weggaan!

Weggaan? 😉

Reageer