.

bericht 100!!

  • 22 January 2015
  • 73 reacties
  • 1801 Bekeken


Toon eerste bericht

73 reacties

Als jullie denken wat is Raytje stil dan klopt dat. Ik lig weer in het ziekenhuis.

@Alex, waar wij prive over spraken kan voor mij helaas niet doorgaan.
 http://slodive.com/wp-content/uploads/2013/03/quotes-about-never-giving-up/jesse-jackson-quote.jpg 
Reputatie 5
Badge +10
Beterschap dan Raytje.

Btw. zijn 167 berichten veel sinds 28-2-2015?
Zijn er gemiddeld 10.28 per dag! :o

Heerlijk de stats!
Reputatie 7
Badge +9
Als jullie denken wat is Raytje stil dan klopt dat. Ik lig weer in het ziekenhuis.

@Alex, waar wij prive over spraken kan voor mij helaas niet doorgaan.


Dat is k. met p. Raytje. Sterkte
Raytje

            http://i58.tinypic.com/2zsz0k9.gif
Dank jullie 🙂
Reputatie 3
Badge +7
Hou je taai Raytje!
Reputatie 5
Badge +11
Raytje, sterkte man!
http://www.sherv.net/cm/emoticons/sick/resting-in-bed.gif
Reputatie 5
Badge +10
Als jullie denken wat is Raytje stil dan klopt dat. Ik lig weer in het ziekenhuis.

@Alex, waar wij prive over spraken kan voor mij helaas niet doorgaan.


Hoi Raytje,

Balen man. Hoop dat je snel weer weg kunt uit die saaie omgeving.

http://weknowmemes.com/wp-content/uploads/2012/03/stay-strong-weekend-is-coming-soon-240x180.jpg
Dames en Heren,

Vanaf de 18e gaan jullie mij minimaal een week niet zien op het forum.
Jullie moeten het dan zonder mijn intelligente (ahum ahum kuch kuch 😛 ) antwoorden doen.

Nee ik ga niet op vakantie, ik word de 18e geopereerd aan mijn dunne darm.

Ernst wist het al maar dacht laat ik het iedereen maar vertellen :)

Reputatie 7
Badge +9
Vanaf de 11e zal ik hier ook een klein weekje niet vaak zijn want dan ben ik reizende in Nederland. Met m'n Simyo sim. Ik moet er aan denken om eventjes een internet bundeltje aan te schaffen want anders krijg ik van die buitensporige facturen van Simyo waar je niet goed van wordt (Waarom ben ik niet gewaarschuwd! Waarom is er geen limiet voor MBs! Het is onmogelijk dat m'n iPhone zoveel data heeft gedownload want ik lag toen te slapen! Ik wil m'n geld terug! Dit is diefstal! Waar is het nummer van mijn rechtsbijstandsverzekering! Is er een hotline naar Kassa en Radar? enz. enz.)

Raytje, misschien dat dit soort gekkigheid vanuit Schotland je sterkte geeft voor je aanstaande operatie. Hou je taai!
Gloeiende, gloeiende, gloeiende. Komt ie mi zoiets, nou breekt mn klomp. Dan is ur alleen maar 3G watchdog die voor de security zorgt.. Tiswa, gin goej nieuws. Raytje zorg ervoor dat je als de gesmeerde bliksem weer terugkomt, anders loopt alles in het 100.:@:D Hou je taai makker !

Mooi omschreven Scotsman, moest hard lachen 😃 :D

Dank jullie beide Scotsman en Friesian :)

Nog 2 weken te gaan dus kan nog even los hier hehe 😃
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Raytje,

Alvast heel veel sterkte bij je en vooral na je operatie. Ik hoop dat het daarna beter gaat met je crohne 🙂! Je expertise zal gemist worden op het forum.

Groet! Tiury
Dank je Tiury :)

Vooral de klanten met Windows Phone vragen moeten zeker een weekje geduld hebben dan :p

Maar er was toch ook iemand bij jullie op kantoor met een Windows Phone?
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Raytje,

Hehe.

Er zijn wel een paar medewerkers met een Windows telefoon hier op kantoor. Is alles goed gegaan met de operatie trouwens?

Groetjes,

Alex
Na ruim een week ben ik er weer 🙂 Ik was Woensdag thuis gekomen maar te moe om achter de pc te hangen.
De operatie is geslaagd en het is nu zaak thuis verder te herstellen wat 2 a 3 maanden gaat duren.

Van Simyo een attentie gehad, nogmaals dank daarvoor :)

PS. Leuk om te lezen dat mijn model telefoon als beste uit de test kwam onder de telefoons tot 200 euro. En dat ondanks de toch wel tegenvallende store, vooral als je veel apps gebruikt.
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Raytje,

Wat fijn om te horen dat de operatie geslaagd is. Dat is een pak van ons hart 😳. Jij wist natuurlijk al lang dat jouw telefoon het beste was, toch?
Binnen het budget wat ik had en het vele zoeken en vergelijken.. Ja klopt, wist ik 😃
Reputatie 3
Badge +7
Hoi Raytje,

Gefeliciteerd met je 100 + 0 berichten 🙂 Fijn je weer terug te zien op het forum 😃
Dank je wel Ali..

Wist je al dat je avatar kapot is?

Had ik al gezegd in een ander topic ook 😛
Reputatie 3
Badge +7
Hee Raytje,

Super dat om te lezen dat alles goed is gegaan:D En proficiat!

Wist je al dat je avatar kapot is?

De digitale wereld kan die knappe kop van Ali gewoon niet handelen;)
Hahaha 😃

Reageer