.

Bedankt!


Reputatie 7
Badge +9
Dank jullie wel beste Simyo meisjes en jongens voor de felicitatiekaart die vanochtend door de postbode op mijn deurmat werd gedropt! Voor een van de schrijfsels moest ik de hulp van mijn wederhelft inroepen want die heeft ooit een poging gedaan om Gaelic te leren... 🙂 Maar we zijn er uit gekomen Ernst!

10 reacties

Reputatie 6
Badge +10
Hoi Scotsman!

We waren al benieuwd wanneer je de kaart zou ontvangen 😉! Heb je er een mooie verjaardag van gemaakt?

Groetjes, Tiury
Reputatie 7
Badge +9
Met behulp van een chocoladepaastaart naar een recept van ene A. Heyn en opgesmukt o.a. met Hollandse chocoladehagel (speciaal geĂŻmporteerd want dit is hier niet te koop) en Engelse eitjes werd het een mooi feest!
Reputatie 5
Badge +10
Top dat je de kaart hebt ontvangen. Ik denk dat ie net een dagje te laat was ivm verzending naar het buitenland. Of is de kaart alsnog op tijd aangekomen?

Hopelijk heb je genoten van je verjaardag en je taart!
Reputatie 4
Badge +8
Scotsman, alsnog van harte proficiat met je verjaardag en dat je maar een grote jongen mag worden! 🙂
Reputatie 7
Badge +9
Top dat je de kaart hebt ontvangen. Ik denk dat ie net een dagje te laat was ivm verzending naar het buitenland. Of is de kaart alsnog op tijd aangekomen?

Hopelijk heb je genoten van je verjaardag en je taart!


Mijn verjaardag viel dit jaar op Paaszondag en ook op 2e Paasdag (wat hier overigens niet echt gevierd wordt) was er geen postbestelling. Dus kwam de kaart vanmorgen aan, maar de verassing was er daarom niet minder om!
Reputatie 7
Badge +9
Scotsman, alsnog van harte proficiat met je verjaardag en dat je maar een grote jongen mag worden! :-)

Dank je, ik zal m'n best doen om nog groter te worden! Schotten zijn gemiddeld wat korter van stuk dan Nederlanders, ik vertel ze altijd dat dit door de evolutie bepaald is, want in de polder beneden zeeniveau hebben de lange mensen een grotere overlevingskans als de dijken doorbreken...
Nog van harte Scotsman 🙂
Reputatie 5
Badge +11
Maar we zijn er uit gekomen Ernst!

Ik had natuurlijk gewoon verwacht dat je de taal vloeiend sprak, Scotsman 😉
Reputatie 7
Badge +9
Maar we zijn er uit gekomen Ernst!

Ik had natuurlijk gewoon verwacht dat je de taal vloeiend sprak, Scotsman ;)


De vloeiendheid waarmee ik die taal spreek hangt af van de hoeveelheid uisge beatha die ik tot mij heb genomen... Maar mijn Gaelic gesprekspartner moet dan wel in dezelfde staat verkeren anders verstaat hij me niet 😛
Reputatie 7
Badge +9
Nog gefeliciteerd Scottie....

Reageer