.

3-Word-Story



Toon eerste bericht

565 reacties

paperassen en snuisterijen
Reputatie 7
Badge +9
, vergat zijn geluksdubbeltje
.
Flapper de flap
Reputatie 7
Badge +10
Samenvatting.....

Er was eens een vrouw die omhoog keek en tegen een lantaarnpaal begon te praten. Naast de lantaarnpaal stond een oud zakje met beschimmelde broodjes belegd met heksenkaas. Een kabouter vond het nodig om verstopt in de wc naar Frankrijk te verhuizen. Wacht eens even zei moderator Angela, ik vergeet mijn gele zwembroek aan Angelica te geven. Het zal haar geheugen wel zijn die gewist is zonder dat ze patatje oorlog bestelde. Een dag later kwam ze tot inkeer en zocht troost bij haar liefdes vriend Alex, de vriendelijke reus, met een grote mobiel. Ze vraagt, mag ik jouw mobiel even vasthouden? Want mijn selfie stick is er toch voor om vast te houden in de regen. Daar staat Angela dus in de gietende, hozende en ijskoude neerslag, wachtend tot het kaasmeisje en het kaasmannetje de vulkaan uitblazen. Bijna eindigt het water tot hun bovenzolder, vlak naast het geheime luikje, waar het nu plots ijskoud wordt, ondanks het diesel kacheltje welke nu uitgaat. Een gil weerklinkt vol passie. Alex snelt toe via het trappenhuis. Eureka, het is Charlene in hoogste nood.

Alex rent, nou ja rent, het lijkt meer op een huppeltrutje kruipend over de balustrade en aan een hondenriem vastgeketend. Vele minuten later ging Dagobert Duck snel maar ook geruisloos richting zijn pakhuis. Als een panter besloop hij zijn vriendin. Nam zijn paperassen en snuisterijen, vergat zijn geluksdubbeltje. Flapper de flap …………………
Reputatie 7
Badge +10
, wat een nare
snauwkous, zei plopje.
die zou je
Badge
toch een schop
tegen zijn kroonjuwelen
Reputatie 2
Badge +5
verkopen! Nu Romy
verleidelijk richting sportschool
gaat om te
Reputatie 7
Badge +9
oefenen om er
Reputatie 2
Badge +5
van de zomer
Reputatie 7
Badge +9
op het strand
Reputatie 2
Badge +5
samen met haar
een koprol te
Reputatie 5
Badge +8
leren aan Angelica.
Reputatie 7
Badge +9
Mijn haar, mijn
Reputatie 7
Badge +10
haar is weg!
Reputatie 7
Badge +9
Angelica in tranen
Reputatie 7
Badge +10
en ontroostbaar in
Reputatie 5
Badge +8
de spiegel kijkend.
Reputatie 7
Badge +9
Ze zoekt Alex
Reputatie 2
Badge +5
en ziet Franswon

Reageer