.

3-Word-Story


Reputatie 7
Badge +10
  • Oud Community Manager
  • 5116 reacties
Hoi allemaal,

Het lijkt mij super leuk om een spelletje met jullie te spelen! Het is de bedoeling dat we om de zoveel tijd een nieuwe spelletje introduceren 🙂 We starten met het spel '3-word-story'.

De bedoeling is vrij simpel. Je plaats een bericht met 3 woorden. De volgende plaatst weer een bericht met 3 woorden etc. Zo kunnen we samen een leuk een hoogstwaarschijnlijk humoristisch verhaal schrijven. Natuurlijk zijn er een aantal spelregels. Probeer je hier aan te houden zodat we er wat leuks van kunnen maken.

Spelregels :?

- Je mag maar 3 woorden per post plaatsen (leestekens zijn geen woorden).
- Er moet minimaal 1 post door iemand anders geplaatst zijn voordat jij weer mag reageren.
- Probeer niet met teveel tegelijk te reageren. Zo mis je wellicht posts van andere forumleden.
- Je mag een zin eindigen wanneer jij wil. Dit geef je natuurlijk aan door een punt te zetten. Hoeft de zin niet te eindigen? Dan zet je geen punt
- Hetzelfde geldt voor het begin van een nieuwe zin. Deze begin je met een hoofdletter. Is het een middenstukje? Dan hoef je geen hoofdletter te gebruiken. Zo weet de volgende precies waarop hij/zij inhaakt.
- Edit: Als er dubbele reacties worden geplaatst, verwijder ik er 1 😉 (I've got the power 🆒 )

Let the games begin! 🆒

Hierbij begin ik met de 3 woorden die het meest cliché zijn:

Er was eens...

565 reacties

Reputatie 5
Badge +9
... een vrouw die ...
Reputatie 2
Badge +5
.. omhoog keek en..
tegen een lantaarnpaal
Reputatie 7
Badge +10
begon te praten.
Reputatie 5
Badge +10
Naast de lantaarnpaal...
Reputatie 7
Badge +9
stond een oud
Badge
zakje met beschimmelde
broodjes belegd met
heksenkaas.

Een kabouter...
Reputatie 7
Badge +10
vond het nodig
om verstopt in
Reputatie 2
Badge +5
de wc naar
Reputatie 7
Badge +10
Frankrijk te verhuizen.
Wacht eens even
zei moderator Angela.
Reputatie 5
Badge +10
ik vergeet mijn
Reputatie 2
Badge +5
gele zwembroek aan
Reputatie 7
Badge +10
Angelica te geven!
Reputatie 7
Badge +9
Het zal haar
Reputatie 5
Badge +10
geheugen wel zijn
die gewist is
Reputatie 7
Badge +9
zonder dat ze
patatje oorlog bestelde.
Een dag later
Reputatie 5
Badge +10
kwam ze tot

Reageer