.

Beantwoord

Ziggo telt nog kosten

  • 11 June 2014
  • 1 reactie
  • 333 Bekeken

Ik dacht dat u ziggo zou opzeggen, nu zie ik in het verbruik dat ziggo en symio minuten en SMS berekenen. Hoe kan dit?
icon

Beste antwoord door Tiury 12 June 2014, 09:44

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 6
Badge +10
Hoi kolearnik,

Welkom op het Simyo forum 🙂

Wat vervelend om te horen dat je nu misschien wel dubbel betaald 😞 Ik zie hier dat Simyo op 05-06-2014 je 06-nummer heeft overgenomen. Op het moment dat je nummer is overgenomen, vervalt je contract automatisch bij de vorige provider. Je nummer is tenslotte niet meer bij hun in dienst en mogen ze je hier ook geen kosten voor in rekening brengen.

Bij Simyo is het zo dat als je overstapt je na de overstap nog een factuur ontvangt met de verbruikskosten van je laatste maand. Het zou kunnen zijn dat dit hier ook het geval is.

Het is in dit geval verstandig om contact op te nemen met je vorige provider. Zij kunnen je beter uitleggen waarom er nu nog kosten in rekening worden gebracht 🙂 Officieel gezien is je contract per 05-06-2014 beëindigd.

Zou je mij de uitleg van je vorige provider door kunnen geven? Ik ben ook benieuwd naar de oorzaak 🙂

Reageer