.

Beantwoord

War betekent het aanvullen van mijn Beltegoed?

  • 14 February 2016
  • 4 reacties
  • 482 Bekeken

Gisteravond om 22.00u is er een aanvulling van 33 euro nog wat geweest dat mag toch niet kennen met een pre paid kaartje want wat is de bedoeling nu wat gebeurd er als ik er nu 10 euro opzet ben ik dat dan gelijk weer kwijt
icon

Beste antwoord door Angela 15 February 2016, 13:54

Bekijk originele reactie

4 reacties

Beste Zeeg.

Welkom op het Simyo Forum.
Je vraag is een beetje onduidelijk.
Heb je minder beltegoed gekregen dan je hebt betaald?
Dan moet er even iemand van Simyo naar kijken.
Mocht ik er naast zitten geef dat dan maar aan.

Met vriendelijke groet,
Niels
Je zit er helemaal naast mijn dochter heb zitten internetten van de rest van m'n beltegoed om 22.00 u gisteravond staat er aanvulling BTG 33 euro wat houd dat in moet ik dat betalen of niet
Dat zal te maken hebben met heit feit dat je bij Simyo een negatief saldo kan krijgen. Simyo biedt gebruikers aan hun sessie (bellen/sms/data) af te maken.

https://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/ik-heb-een-prepaid-simkaart-met-een-negatief-245
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Zeeg,

Welkom op het Simyo Forum.

Dat dit verwarrend is kan ik begrijpen! Geen nood, ik kan het je duidelijk uitleggen.

Raytje geeft je al een zetje in de goede richting. Normaal gesproken blokkeren wij jouw simkaart zodra jij geen beltegoed meer hebt. Zit je midden in een internetsessie of een telefoongesprek, dan kun je deze afmaken. Dit betekent wel dat je in de min kunt komen met je beltegoed.

Het is de bedoeling dat jij hierna zo snel mogelijk opwaardeert om dit bedrag weer aan te vullen. Omdat het nu best veel was, hebben wij besloten om met onze hand over ons hart te strijken. Het bedrag wat jij in de min stond hebben wij eenmalig aangevuld. Jij hoeft dit dus niet betalen. Voortaan is het wel verstandig om goed op je beltegoed te letten. Maakt dit het wat duidelijker?

@Niels & Raytje, bedankt voor jullie hulp :)

Groetjes,
Angela

Reageer