.

Beantwoord

Wanneer wordt mijn factuur afgeschreven?

  • 21 March 2014
  • 3 reacties
  • 491 Bekeken

Klopt het dat de factuur van Februari nog niet van mijn rekening af is geschreven?
icon

Beste antwoord door Dries 24 March 2014, 15:10

Bekijk originele reactie

3 reacties

Badge +4
De factuur komt de derde donderdag van de maand binnen.
Wordt daarna wel afgeschreven meestal over tien dagen

groetjes Karin
Ligt dit nu aan mij of?
Ik heb een abonnement vanaf 2 januari van 6 euro per maand.
In januari wordt er  11,80 van mijn rekening geschreven voor de maanden januari/februari

Dan staat er bij februari dat er weer 6 euro is afgeschreven. Dat schijnt dan voor maart te zijn. Ik vind dit niet overzichtelijk!
Zet gewoon bij januari dat ik er 5.80 voor betaald heb, en in februari 6 euro en in maart 6 euro enz. Of sla februari over in het overzicht als je dat in 1x laat betalen voor de 1e 2 maanden.

Dit riekt voor mij naar een omwisseltruc. Die je bij de start van je abo nog wel weet, maar als je een langer abonnement hebt, vergeet je dat.
Mijn tip (zomaar gratis en voor niks)
Laat mensen gewoon de 1e van de maand betalen voor de desbetreffende maand, geen gedoe in de 1e maand dat je voor 2 maanden moet betalen, dan is het voor iedereen duidelijk en overzichtelijk. Scheelt vast ook veel vragen.

Groet EvdL
Reputatie 2
Badge +6
Hoi Anita S,

Welkom op het forum :)

Wat kvbilsem zegt klopt. Je krijgt op de derde donderdag van de maand een bericht dat de factuur online staat. Op de vierde donderdag van de maand wordt dit bedrag afgeschreven van je rekening d.m.v. de automatische incasso.

@kvbilsem, Bedankt voor je antwoord!

@Evdl, Ook jou heet ik graag welkom op het forum :)

De eerste factuur is meestal wat hoger dan de facturen die volgen. Dat komt omdat je in de eerste maand dat je klant wordt, geen factuur ontvangt. In je tweede maand, ontvang je de eerste factuur met 'dubbele' abonnementskosten. Wat je voorstelt is helaas niet realiseerbaar 😞 Dit is hoe het betalingssysteem werkt bij Simyo. Als je je factuur inkijkt, zul je zien voor welke maand je abonnementskosten betaalt. Op die manier hoef je het niet te vergeten 🙂 Meer info hierover vind je in dit topic.

Reageer