.

Beantwoord

Waarom wordt er een sms naar de UK berekend?

  • 16 January 2016
  • 4 reacties
  • 249 Bekeken

Badge
plotseling in december en januari worden er weer smskosten uk berekend.
app store niet ingelogd, facetime en imessage staan uit, heb geen internet of wifi, heb mijn simkaart niet verwisseld.
moet ik via mijn simyo instellingen "bellen in en naar het buitenland" uitzetten?
worden er dan geen smskosten uk berekend?
heel vervelend dat ik dus nooit meer kan bellen in en naar het buitenland.
icon

Beste antwoord door Estelle 17 January 2016, 10:28

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Wat is het nummer in de UK waar de sms'jes naar toe zijn gestuurd?
Reputatie 2
Badge +5
Hoi simonette,

Wat vervelend dat je nog steeds last hebt van dit probleem. Ik zie dat je hier al eerder aangegeven hebt dat je last van de sms'jes hebt.

Ik raad je aan om even langs een Apple Store te gaan. De sms'jes worden namelijk echt naar hun servers verzonden. Het kan zijn dat er een instelling vastloopt in jouw telefoon, waardoor de sms'jes constant verzonden worden. Het uitzetten van de optie 'Bellen in/naar het buitenland' zal hier niets aan veranderen.

Laat je mij even weten wat de oplossing vanuit de Apple Store is?

Groetjes,
Estelle

@Scotsman; het is het welbekende Apple nummer. Ik ben benieuwd wat Apple hierover zegt als simonette langsgaat 😉.
Badge
er wordt aangeraden wifi aan te zetten, in te loggen bij de app store en facetime te activeren.
Reputatie 5
Badge +8
Hoi Simonette,

Goed dat je ons het advies van Apple laat weten. Heb je dit inmiddels gedaan? Ik hoor graag van je of het probleem hiermee ook daadwerkelijk is opgelost.

Groetjes,
Sean

Reageer