.

Beantwoord

Waarom ontvang ik nog een factuur als mijn abonnement gestopt is?

  • 3 May 2016
  • 9 reacties
  • 160 Bekeken

  • Beginner
  • 4 reacties
Op 1-4 ben ik overgestapt naar andere provider en vanaf dat moment is ook m'n nummer overgezet. Nu krijg ik nog factuur waarop abonnementskosten over april in rekening worden gebracht. Waarom krijg ik hiervan een rekening?

Als ik moet betalen krijg ik die weer terug?

Ook zie ik in mijn Simyo ook al de volgende maanden aangekondigd staan qua facturen. Gaat hier wat mis?

Mvg JvW
icon

Beste antwoord door Angela 6 May 2016, 14:16

Bekijk originele reactie

9 reacties

Badge +2
Ik vind het al vreemd dat je nog kan inloggen, je account zou niet meer mogen/kunnen werken omdat je nummer ruim een maand geleden bij een andere provider ondergebracht is en bij Simyo dus niet meer bestaat.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi JvW,

Welkom op het Simyo Forum.

Allereerst wil ik mijn excuses aanbieden voor de late reactie. Dit is zeker niet onze bedoeling geweest.

Ik vind het erg jammer dat je hebt besloten om bij ons weg te gaan. We zien je natuurlijk liever bij ons blijven. Het is niet de bedoeling dat je nog moet betalen voor de dagen dat je niet meer bij ons hebt gezeten. Klopt het dat jij deze factuur ondertussen gestorneerd hebt? Als jij dit kunt laten weten, dan zorg ik ervoor dat deze uit het systeem wordt gehaald en dat er een aangepaste betaallink wordt gestuurd mocht dit nodig zijn.

Er is geen nieuwe factuur meer voor je klaargezet. We zorgen er altijd voor dat jij nog even in Mijn Simyo kunt inloggen zodat je jouw laatste factuur kunt bekijken en misschien wat facturen kunt opslaan. Dit zal over enkele dagen niet meer mogelijk zijn.

Houd je mij even op de hoogte zodat ik de factuur kan aanpassen voor je?

Groetjes,
Angela
Beste Angela,

Jullie hebben het bedrag niet automatisch af kunnen schrijven omdat ik de automatische incasso heb stopgezet.

Graag hoor ik hoe nu verder en hoe ik je verder op de hoogte moet brengen of is het voldoende zo?

Mvg JvW
Ow ja en nog bedankt voor de reactie. Ik ga er vanuit dat ik dus geen aanmaning krijg.

Verder stap ik over omdat jullie helaas duurder worden dan de rest. Voor nog minder bedrag krijg ik veel meer bij de 'concurrentie'. Verder prima netwerk en altijd alles is goed gegaan bij Simyo.
Een moderator reageert binnen een werkdag. Met pinksteren kun je rekening houden.....
Beste Angela,

Toch vandaag een herinnering gekregen met 5 euro er boven op aan extra kosten.

Graag een oplossing hiervoor.
Alvast bedankt.

Mvg JvW
Reputatie 6
Badge +10
Hoi JvW,

Vreemd genoeg komen jouw topics niet in ons normale overzicht terecht. Vandaar dat je wederom te laat reactie krijgt van ons!

We zetten meteen het incassoproces stop, zodat je geen herinneringen meer ontvangt 🙂. Sorry hiervoor! Er hoeft geen verrekening meer plaats te vinden, dus dat betreft is het hiermee afgedaan!

Groetjes, Tiury
Hoi Tiury,

Geen probleem, er is in ieder geval op tijd gereageerd. Bedankt daarvoor en dat het nu opgelost is.

Mvg JvW
Reputatie 7
Badge +10
Hoi JvW,

Precies, dat is het belangrijkste 🙂 Ik ben blij dat je een fijne tijd hebt gehad bij ons en dat we dit alsnog goed met je hebben kunnen afsluiten. Wie weet zien we je nog eens terug in de toekomst!

Groetjes,
Angela

Reageer