.

Beantwoord

Waarom ontvang ik een factuur terwijl ik mijn abonnement heb opgezegd?

  • 12 June 2015
  • 5 reacties
  • 163 Bekeken

Mijn abonnement is per 28/5 beeindigd en mijn nummer geporteerd. Toch ontvang ik nu van u een factuur voor het abonnement van juni. Er gaat iets niet goed.
icon

Beste antwoord door Tiury 12 June 2015, 14:37

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 6
Badge +10
Hoi Annenouk,

Ik heb even je account bekeken en ik zie dat we geen onterechte facturen in rekening hebben gebracht. Misschien is het verwarrend, omdat de facturen een maandje achterlopen. De laatste factuur (van €20,19) staan je abonnementskosten van de maand mei en de verbruikskosten van de maand april. Deze factuur is daarom ook terecht. Dit is ook meteen je laatste factuur 🙂.

Heb ik zo antwoord gegeven op je vraag?

Groetjes, Tiury
Hoi Tiury,

Je zegt het zelf al, dat zou de laatste factuur moeten zijn. Maar er is inmiddels weer een nieuwe factuur gemaakt van € 11,39. En die begrijp ik niet.
Groetjes,
Annenouk
Reputatie 4
Badge +10
Hoi Annenouk,

Ik heb je gegevens er ook even bij gepakt. Je vorige factuur van april voor € 20,19 klopt. Voor deze maand heb je nog de factuur van mei ontvangen. Deze had je niet horen te krijgen. Sorry voor de verwarring. Iets is niet helemaal goed gegaan, waardoor je deze alsnog hebt gekregen.

Nu zijn er twee mogelijkheden 🙂 Of je storneert de factuur van mei en ik geef door aan mijn collega’s van finance dat het wordt gestorneerd. Een andere mogelijkheid is dat de factuur wordt geïncasseerd. De incassering kunnen wij namelijk niet meer tegengaan. Na de incassering zal het bedrag alsnog worden terugbetaald. Je ontvangt het bedrag dan binnen twee weken terug op je rekening.

Ik hoor het graag van je, dan kan ik het verwerken 😳
Hoi Naomi, ik storneer hem wel, geen probleem.
Als jij het dan doorgeeft aan finanance komt het helemaal goed.

Bedankt voor je snelle reactie.
Reputatie 4
Badge +10
Hoi Annenouk,

Jij ook bedankt voor je snelle reactie 😳 Ik heb het aan mijn collega's van Finance doorgegeven. Zij gaan er rekening mee houden dat je de factuur gaat storneren.

Als je nog vragen hebt, dan zien we je graag terug op het forum 🙂

Reageer