.

Beantwoord

Waarom moet ik EUR 0,68 extra betalen? Ik kwam niet over mijn limiet.

  • 21 June 2014
  • 6 reacties
  • 314 Bekeken

Badge
Waarom moet ik € 0,31 betalen voor  het onderstaande vaste telefoonnummer:
xxxxxxxxxx? En waarom moet ik € 0,37 betalen voor het onderstaande mobiele telefoonnummer 06xxxxxxxx waarvoor ik anders altijd € 0,00 betaal? Dit onderstaande mobiele telefoonnummer is het nummer van mijn man. En ik ben ook niet over mijn limiet gekomen van 300 belminuten in de maand mei 2014. Ik begrijp hier helemaal niets van. Kunnen jullie mij dit duidelijk maken?


31-05-2014 16:18 Gesprek naar 06xxxxxxxx 00:01:32 € 0,00
31-05-2014 17:15 Gesprek naar 06xxxxxxxx 00:01:41 € 0,37


31-05-2014 18:34 Gesprek naar xxxxxxxxxx 00:00:13 € 0,31
icon

Beste antwoord door Poedel 21 June 2014, 23:35

Bekijk originele reactie

6 reacties

Badge
Ik had per abuis juni geschreven wat betreft mijn limiet, dit moet uiteraard mei 2014 zijn! Inmiddels heb ik het aangepast in het originele bericht en kan ik dit bericht helaas niet meer verwijderen.
Reputatie 7
Badge +9
Het is geen goed idee om privacy gevoelige informatie op een openbaar forum te plaatsen, een Simyo moderator zal die z.s.m. verwijderen (en je vraag beantwoorden). Tijdens het weekend is er soms een Simyo medewerker aktief, anders wordt het maandag.
Badge
Hoe kan ik berichten die ik geschreven heb verwijderen?
Reputatie 7
Badge +9
Ik heb het vermoeden dat u volledig op de belminuut-grafiekjes in mijn Simyo vertrouwd bij het bepalen of je wel of niet buiten je bundel bent gegaan. Helaas staat er boven de grafiekjes het volgende:
Waarom kan het verbruik verschillen van mijn factuur?

Het aantal minuten in de grafieken kan verschillen van je factuur. De grafiek toont de optelsom van het aantal gebelde seconden. Het totaal aantal minuten in de grafiek kan lager zijn dan de daadwerkelijk in rekening gebrachte belminuten op je factuur. Dit komt doordat gesprekken op hele minuten naar boven worden afgerond, ook wanneer je bijv. 10 seconden belt.

Afhankelijk van of het verbruik binnen je bundel, buiten je bundel of naar andere landen en service nummers was, worden de gesprekken afgerond per minuut of per seconde.


Die laatste 2 gesprekken, die u post, vielen waarschijnlijk toch net wel buiten uw bundel.
Badge
Hallo Groentjuh,

Ik weet inmiddels dat ik inderdaad bij de laatste 2 gesprekken.buiten mijn bundel ben gegaan. Ik kan dit helaas niet zo makkelijk zien op mijn factuur. Maar ik heb inmiddels bericht via mail van Simyo en het blijkt inderdaad dat alle gesprekken (per gesprek dus) naar boven worden afgerond. Dus is het inmiddels opgelost. Het was me niet geheel duidelijk, maar nu wel. Het ging me ook niet om het bedrag maar ik wilde graag weten hoe het zit.

Maar bedankt voor je reactie!
Badge +6
Hoi Poedel,

Fijn dat je vraag inmiddels al beantwoord is per mail door een collega :)

Ik heb zojuist even de privacygevoelige informatie uit je bericht gehaald en de dubbele berichten voor je verwijderd :)

Mocht je nog andere vragen en/of opmerkingen hebben, dan hoor ik dit graag van je!

@Scotsman & Groentjuh, dank jullie wel voor het meedenken!

Reageer