.

Beantwoord

Waarom moet ik aansluitkosten betalen terwijl ik overstap van Lowcall?

  • 2 March 2016
  • 3 reacties
  • 191 Bekeken

Beste lezer,

ik krijg straks een factuur waarop aansluitkosten berekend staan. Ik ben een oud Lowcall prepaid klant en ik stap 7-3-2016 over naar Simyo Sim only abonnement. Volgens jullie eigen site worden er dan geen aansluitkosten berekend aangezien ik al klant ben.

"Ik ben een oud LowCall klant en ik wil Simyo Sim Only

Wat leuk dat je wil overstappen! Je kunt als oud LowCall beller overstappen naar een Simyo Sim Only met behoud van je nummer. Je hebt dan wel een nieuwe simkaart nodig, omdat de instellingen van een Simyo Sim Only anders zijn, dan de instellingen van LowCall.

Je kunt een Sim Only simkaart bestellen op Simyo.nl. Wil je je eigen nummer behouden? Vul dan tijdens je bestelling een aanvraag voor nummerbehoud in. Je betaalt geen aansluitkosten, want je bent al klant bij Simyo!"

Hoe kan dit en wat is er aan te doen?

Met vriendelijke groet,
Vonkjes
icon

Beste antwoord door Caspar 3 March 2016, 12:49

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 5
Badge +9
Hallo Vonkjes,

Wat leuk dat je je Lowcall aansluiting omzet naar een Sim Only!

Je hoeft inderdaad geen aansluitkosten te betalen 😃 Ik heb even gekeken en zie dat er wel eerst aansluitkosten in rekening waren gebracht, maar later alsnog zijn weggehaald. Zie jij dit nu ook?


Groetjes, Caspar
Hallo Caspar,

Ik zie het nu inderdaad ook staan.
Bedankt.

Groetjes,
Vonkjes
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Vonkjes,

Goed om te zien dat jij het ook gevonden hebt. Sorry dat dit in eerste instantie berekend is. Natuurlijk is dat niet helemaal netjes! Laat je het weten als je verder nog vragen hebt?

Groetjes,
Angela

Reageer