Mijn simkaart is geblokkeerd omdat ik in 3 min tijd ik 825 mb buiten mijn bundel heb verbruikt. Ik had hem thuis aan de oplader voor een update en wifi aan. Hoe is dit mogelijk. Dit heb ik nog nooit gehad. In 3 min bijna €112,- Nu moet ik direct betalen dan wordt hij gedeblokkeerd. Er staat dat ik dat in mijn simyo kan doen maar dat lukt niet als ik op het blokje factuur klik. Hoe nu verder?
Waarom kan ik geen aanbetaling doen voor hoogverbruik?
Beste antwoord door Bas
Hoi Johannes,
Welkom op ons forum!
Het is natuurlijk niet de bedoeling dat je verrast wordt door de in rekening gebrachte kosten. Je krijgt van ons ook waarschuwingen per SMS als je 80% of 100% van je internetbundel verbruikt hebt. Heb je die over het hoofd gezien?
Ik heb even gekeken en ik zie dat je inmiddels ook al via een andere weg contact hebt gehad met onze klantenservice en dat je een tegemoetkoming krijgt voor de in rekening gebrachte kosten. Hopelijk is de zure nasmaak van deze vervelende ervaring daarmee helemaal weggespoeld!
Om dit in de toekomst te voorkomen is het wel belangrijk dat je onze waarschuwingen in de gaten gaat houden. Daarnaast hebben we nog een hoop tips voor je om je internetverbruik binnen de perken te houden. Deze tips kun je allemaal terugvinden in dit blog.
Heb je nog vragen hierover? Let me know 😊
Groetjes,
Bas
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.