Mijn simkaart is geblokkeerd omdat ik in 3 min tijd ik 825 mb buiten mijn bundel heb verbruikt. Ik had hem thuis aan de oplader voor een update en wifi aan. Hoe is dit mogelijk. Dit heb ik nog nooit gehad. In 3 min bijna €112,- Nu moet ik direct betalen dan wordt hij gedeblokkeerd. Er staat dat ik dat in mijn simyo kan doen maar dat lukt niet als ik op het blokje factuur klik. Hoe nu verder?
Hoi
Je schreef;
Er staat dat ik dat in mijn simyo kan doen maar dat lukt niet als ik op het blokje factuur klik.
Wat gebeurt er dan of juist niet? Krijg je een foutmelding of iets dergelijks?
Hoi Johannes,
Welkom op ons forum!
Het is natuurlijk niet de bedoeling dat je verrast wordt door de in rekening gebrachte kosten. Je krijgt van ons ook waarschuwingen per SMS als je 80% of 100% van je internetbundel verbruikt hebt. Heb je die over het hoofd gezien?
Ik heb even gekeken en ik zie dat je inmiddels ook al via een andere weg contact hebt gehad met onze klantenservice en dat je een tegemoetkoming krijgt voor de in rekening gebrachte kosten. Hopelijk is de zure nasmaak van deze vervelende ervaring daarmee helemaal weggespoeld!
Om dit in de toekomst te voorkomen is het wel belangrijk dat je onze waarschuwingen in de gaten gaat houden. Daarnaast hebben we nog een hoop tips voor je om je internetverbruik binnen de perken te houden. Deze tips kun je allemaal terugvinden in dit blog.
Heb je nog vragen hierover? Let me know
Groetjes,
Bas
Hallo Bas,
Heel erg bedankt voor de reactie, ik ben inmiddels super geholpen door Simyo.
Geweldige service!
Hoi
Je schreef;
Er staat dat ik dat in mijn simyo kan doen maar dat lukt niet als ik op het blokje factuur klik.
Wat gebeurt er dan of juist niet? Krijg je een foutmelding of iets dergelijks?
Hallo Ray,
Het is gelukt en ben inmiddels super goed geholpen door Simyo. Bedankt voor je reactie.
Hoi Johannes06,
Wat fijn om te horen! Bedankt voor de terugkoppeling!
Groetjes,
Tessanne
Dag,
Mijn simkaart is geblokkeerd vanwege hoogverbruik. De aanbetaling is niet te voldoen, omdat dit in de vorige maand was. Kunnen jullie me helpen? Dank vast!
Groet, Lindy
Hoi
Ik zou ff bellen met 1200, klantenservice . Dan is het snel opgelost.
Dag,
Mijn simkaart is geblokkeerd vanwege hoogverbruik. De aanbetaling is niet te voldoen, omdat dit in de vorige maand was. Kunnen jullie me helpen? Dank vast!
Groet, Lindy
Hoi
Bedankt voor je bericht. Ik heb jouw aansluiting er bij gepakt en ik zie geen blokkade staan. Je word automatisch gedeblokkeerd op de eerste van de maand wanneer de nieuwe bundels ingaan. Als je jouw toestel 10 minuten uitzet zou je na het opstarten weer gewoon gebruik kunnen maken van je simkaart. Mocht dit niet werken dan hoor ik dat graag.
Groetjes,
Seren
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.