.

Beantwoord

Waarom is mijn blokkade hoogverbruik nog niet opgeheven?

  • 20 April 2015
  • 7 reacties
  • 201 Bekeken

Badge
Hoi Simyo, Ik ben een aantal dagen geleden ook geblokkeerd wegens hoogverbruik.
Nu heb ik vanmorgen een aanbetaling gedaan via Ideal.
Moet ik hier een betalings bewijs van sturen?
Zou graag weer bellen 🙂
Groetjes Hugo
icon

Beste antwoord door maikel.twinnie 20 April 2015, 15:46

Bekijk originele reactie

7 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Hallo Hugo,

Wat vervelend.
https://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/mijn-simkaart-is-afgesloten-wegens-hoogverbru-285
Volgens bovenstaand bericht had je weer aangesloten moeten zijn.
Zet je mobiel anders eens aan en uit. Heeft dit verschil?

Je weet wel dat de kosten, ook al heb je een aanbetaling gedaan, nog hoger kunnen worden?

Heb je wat aan mijn reactie.
Badge
Na opnieuw opstarten en ook de accu even eruit gehaald te hebben werkt het helaas nog niet. Hoe kan dit?
Anders bel je even met 1200, de klantenservice. Daar krijg je sneller antwoord dan hier op het forum waar het ongeveer een dag kan duren 🙂
Reputatie 5
Badge +10
Hallo Hugo,

In jou geval is een beller sneller.
je belt met de klantenservice 1200 of als hij het helemaal niet doet naar 0900-8090 (35 cent per gesprek)
Via de klantenservice pagina https://www.simyo.nl/klantenservice kan je bekijken hoelang de wachttijd bij de klantenservice is. Je moet dan klikken bij "Bel ons" onderaan de pagina bij nummer 5.
Reputatie 6
Badge +10
Hoi hugofaasse,

Je hebt zo te zien contact opgenomen met onze klantenservice op Twitter. Zij hebben je simkaart op basis van de betalingsgegevens weer geactiveerd. Laat je ons even weten of alles weer werkt?

Groetjes, Tiury

Bedankt voor jullie hulp, Raytje en maikel.twinnie.
Badge
Alles werkt weer naar behoren bedankt.
Reputatie 6
Badge +10
Hoi hugofaasse,

Goed om te horen! Echter, ik zie dat je wederom uit de bocht bent gevlogen met je verbruik. Op dit moment moet je de volledige factuur handmatig overschrijven, voordat wij je weer gaan aansluiten. Als het goed is heeft onze telefonische klantenservice je hier van op de hoogte gebracht.

Groetjes, Tiury

Reageer