Ik heb vandaag hoge kosten buiten mijn bundel gemaakt zonder hiervan te weten. Ik zat tot vandaag mooi op de helft van het aantal MB's dat ik deze maand zou hebben tot ik na een half uurtje mijn telefoon links te hebben laten liggen tot mijn schrik opeens zag dat ik 2 sms'jes zag over 80% en 6 minuten later 100% verbruikt te hebben. In reactie hierop heb ik gelijk mijn internet uit gezet voordat ik uit ging zoeken hoe dit heeft kunnen gebeuren. In de mijn Simyo app leken mijn kosten op dat moment 40,- buiten mijn bundel te bedragen, ik was hier goed ziek van maar heb toch 500MB extra aangeschaft om de rest van de maand mee door te komen. Tot mijn schrik kreeg ik alsnog de melding dat ik al meer dan 100,- buiten mijn bundel zat en om deze reden mijn abonnement geblokkeerd is. Dit is blijkbaar al gebeurd nog voordat ik in kon grijpen.
Al die tijd heeft er zonder mijn weten een app met hoog verbruik op de achtergrond gedraaid.
Ik snap dat dit mijn eigen verantwoordelijkheid is maar mijn vraag luid of er op enige manier tegemoet gekomen kan worden in de kosten?
Als student zijnde lukt het mij op dit moment niet om de hoge kosten op te brengen en hoe ik dit af moet handelen is voor mij een raadsel.
Met vriendelijke groet,
Steffi de Lange
Beste antwoord door Caspar
Bekijk originele reactie