.

Beantwoord

Waarom heb ik minder belminuten?

  • 8 April 2016
  • 2 reacties
  • 102 Bekeken

Beste,

Vanaf vandaag is mijn abonnement ingegaan omdat mijn nummer vandaag is overgezet. Ik heb daarvoor de simyo simkaart niet uitgepakt of gebruikt, maar er zijn wel bijna 50 minuten/sms'jes afgeschreven, terwijl in mijn verbruik te zien is dat ik niets gebruikt heb. Dit vind ik heel erg vreemd. Hoe kan het dat ik niets verbruikt heb, maar er wel minder belminuten zijn dan waar ik voor betaal?
Daarnaast wordt er aangegeven dat ik over 10 dagen weer betaal, terwijl mijn abonnement pas net is ingegaan. Dit snap ik niet.

Met vriendelijke groet,
icon

Beste antwoord door Ray 8 April 2016, 17:02

Bekijk originele reactie

2 reacties

Je krijgt je bundel(s) de eerste maand naar rato aangezien je niet op de 1e van de dag bent aangesloten.

Bundels betaal je altijd vooruit en verbruik wat je eventueel extra maakt achteraf. Dit kan een reden zijn waarom jij nu al een factuur heb gekregen / melding ziet dat je over 10 dagen moet betalen.
Reputatie 5
Badge +8
Hoi Syllie,

Wat vervelend dat er onduidelijkheden zijn omtrent jouw verbruik.

Het is inderdaad zoals Raytje uitlegt. De eerste maand ontvang, en betaal je de bundels naar rato.

Zodoende heb jij deze maand minder minuten/ sms'jes, dit heeft niks met verbruik te maken.

Daarnaast betaal je de abonnementskosten altijd een maand vooruit, vandaar dat je de melding krijgt dat wij over 10 dagen incasseren.

Is dit zo duidelijk voor je?

Groetjes,
Sean

@Raytje bedankt voor je goede uitleg!

Reageer