.

Beantwoord

Waarom heb ik geen waarschuwing gehad en heb ik nu hoge kosten buiten de bundel?

  • 2 July 2015
  • 1 reactie
  • 128 Bekeken

Hoi, mijn dochter gaat ff buiten bundel, krijg geen bericht of waarschuwing, alleen ik krijg een maand later een rekening van ruim 60 euro !!:@

maw we gaan stoppen bij simyo!!!!
icon

Beste antwoord door Tiury 3 July 2015, 16:42

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 6
Badge +10
Hoi mbull, welkom op het Simyo forum.

Wat ontzettend vervelend om te horen dat je dochter weg gaat bij Simyo, omdat ze een hoge factuur heeft ontvangen. Het is natuurlijk niet leuk en vast schrikken dat je ineens met die kosten wordt geconfronteerd.

Ik zie dat ze in juni door zowel haar bel/sms als haar internetbundel heen is gegaan. Het klopt dat je geen melding of waarschuwing krijgt als je door je bel/sms bundel heen gaat. Dit is de reden dat we een uitgebreide Mijn Simyo app hebben en een persoonlijke pagina op Mijn Simyo. Hier was te zien dat haar belminuten al vanaf de 21e op waren.

Zodra ze door haar internetbundel gaat krijgt ze overigens wel een waarschuwing. Die sturen we standaard naar iedereen met een internetbundel. In juni heeft ze deze op 26-06-2015 ontvangen, met daarin het buitenbundel tarief uitgelegd.

Met deze hulpmiddelen willen we zorgen dat je verbruik zo inzichtelijk mogelijk is en dat je niet tegen dit soort facturen aanloopt. Helaas zie ik dat je het abonnement inmiddels al op hebt gezegd 😞. Mocht ze haar nummer willen behouden, dan kan dat. Je moet dit wel vóór 1 augustus hebben gedaan.

Mocht je nog vragen hebben over het bovenstaande, stel ze gerust :)

Groetjes, Tiury

Reageer