.

Beantwoord

Waarom betaal ik nu al abonnement kosten terwijl ik per 4 februari overstap?

  • 11 January 2024
  • 6 reacties
  • 56 Bekeken

Ik krijg al sinds nov rekeningen terwijl ik nog anbonemet bij ander hrb tot 4-2-24

icon

Beste antwoord door Seren 11 January 2024, 16:34

Bekijk originele reactie

6 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Marian Gevers,

Bedankt voor je bericht. Ik snap dat je hier vragen over hebt. Graag kijk ik even met je mee waardoor dit komt. Zou je mij een privé bericht kunnen sturen met jouw 06-nummer en persoonlijke gegevens?

Groetjes,
Seren

Hier net zo 

31 december over gezet maar wel voor de hele maand betalen 

Het zou een factuur van die ene dag moeten zijn

Gr SdV

Reputatie 7
Badge +6

Dit zijn waarschijnlijk de kosten voor januari, je betaalt namelijk een maand vooruit.
kijk het maar eens na😉

Dat hoop ik dan maar en zou het in de gaten houden 

Dus mijn laatste factuur zou dan November moeten zijn gezien de eerste December is

Maar wel vreemd..

Als ik de supermarkt in ga betaal ik ook pas als ik het meeneem en niet voor dat ik de winkel in ga

Als ik werk krijg ik m'n geld achteraf en nooit van te voren 

Maar goed we zullen het zien 

Reputatie 7
Badge +9

Als ik werk krijg ik m'n geld achteraf en nooit van te voren

Dat ligt een beetje aan jouw baas. Ik krijg op de 24ste mijn salaris voor die maand. Die maand is op de 24ste, dus nog niet afgelopen.

Ook bij Simyo valt dat vooruitbetalen in werkelijk wel mee. Je betaald bijvoorbeeld januari op de factuur van december. De factuur van december krijg je echter pas in de tweede week van januari en in de derde week wordt deze factuur geïncasseerd.

 

Reputatie 7
Badge +6

Hi @SdV,

Bedankt voor je bericht. 

Ik ben met je mee gaan kijken op je aansluiting en ik zie inderdaad dat alleen de abonnementskosten van januari op je december factuur staan. Dit komt omdat je bij Simyo altijd één maand vooruit betaald.

Wat @Ron H en @Groentjuh zeggen klopt helemaal, super bedankt voor jullie hulp toppers! 😊

Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik het graag.

Groetjes,
Roeqajja

Reageer