.

Beantwoord

Waarom abonnementskosten, terwijl ik ben overgestapt?

  • 24 December 2015
  • 7 reacties
  • 172 Bekeken

Ik ben vanaf 27 november 2015 overgestapt naar een andere provider, maar ik heb een factuur ontvangen waar ik geen verbruikskosten heb gemaakt, maar wel abonnementsgeld betaal voor de maand december. Hoe kan ik dit recht zetten?
icon

Beste antwoord door Estelle 25 December 2015, 10:45

Bekijk originele reactie

7 reacties

Reputatie 2
Badge +5
Hoi F.A.,

Welkom op het Simyo Forum.

Wat jammer dat je ons verlaten hebt 😞. Ik zie inderdaad dat jouw telefoonnummer op 27 november overgezet is naar je nieuwe provider. De abonnementskosten vanaf die datum zijn dus onterecht.

Ik zal ervoor zorgen dat de kosten gecrediteerd worden. Ik wil je vragen om de incasso niet te storneren.

Wacht je onze bevestigingsmail even af?

Groetjes,
Estelle
Beste Estelle,

Helaas is het al gestorneerd.

Met vriendelijke groet,

Fuat
Reputatie 7
Badge +10
Hoi F.A.,

Oeps, dat kan! Maak je geen zorgen, we gaan het dan op een andere manier oppakken voor je. We zorgen ervoor dat het bedrag wat onterecht is, in mindering wordt gebracht op het openstaande bedrag. Je krijgt van ons een nieuwe betaallink voor het resterende bedrag wat op de factuur staat.

Ben je het hier mee eens?

Groetjes,
Angela
Prima!
Reputatie 7
Badge +10
Dan gaan we dat op deze manier in orde maken! Je krijgt binnen 2 weken van ons een e-mail met daarin een aangepaste betaallink. Je kunt hiermee het restantbedrag overmaken. Laat je het weten als je hier nog vragen over hebt?

Groetjes,
Angela
Hoi Angela,

Ik krijg nu nog e-mails dat ik het maandbedrag moet betalen, ik heb geen gebruikskosten gemaakt. Wat moet ik daarmee doen?

Met vriendelijke groet,

Fuat
Reputatie 5
Badge +8
Hoi Fuat,

Deze e-mails zijn automatisch verzonden nadat de incasso is gestorneerd. Deze kan je negeren. Je krijgt van ons binnen twee weken een betaallink waarmee je het gecorrigeerde bedrag kan betalen. Als je dit doet, komt alles in orde. Mocht je nog vragen hebben dan weet je ons te vinden!

Groetjes en alvast een fijne jaarwisseling!

Sean

Reageer