.

Beantwoord

Verzoek tot deblokkering telefonie en internet

  • 2 February 2014
  • 2 reacties
  • 561 Bekeken

Badge
Geachte heer, mevrouw,

Ik heb op 31 januari per ongeluk via mijn mobiele internet abbo ipv via WIFI een film gedownload. Hierdoor was mijn verbruik die dag zeer hoog en ben ik sinds zaterdag 1 februari afgesloten van telefonie en internet. Dit komt zeer ongelegen omdat ik sinds afgelopen woensdag (onvoorzien) alleen in een afgelegen vakantiehuisje zit, zonder internet en vaste telefoon. Ik ben dus afhankelijk van mijn mobiele telefoon. Ik heb de procedure gevolgd om dit op te heffen en het verschuldigde bedrag vandaag naar u over gemaakt. Een screenshot ziet u op: http://i59.tinypic.com/2sacpzn.jpg. Ik wil u vragen om dit zo spoedig mogelijk weer recht te zetten. Ik reageer ook via het forum omdat ik niet (zoals in de retourmail van u, ticketnummer 746358) drie dagen wil wachten tot ik weer online ben.

Daarnaast nog even het volgende: Ik heb op 29 of 30 januari mijn internet bundel verdubbeld. Blijkt dit vier dagen voor het einde van de maand te moeten geschieden. Ben ik dus twee dagen te laat waardoor ik een maand lang met het zweet op mijn voorhoofd mobiel moet internetten. Jammer, erg jammer.

Jullie zijn wel goedkoop, maar daar houdt het dan ook mee op. Of.......?

Met vriendelijke groet,


Frank Huisman

Zolang mijn telefonie en internet abonnement niet hersteld is ben ik alleen op maandag, dinsdag en donderdag te bereiken via ************@hotmail.com en op 038 *******. Ik hoop dat het leed echter morgen al geleden is.
icon

Beste antwoord door Frank Huisman 3 February 2014, 14:34

Bekijk originele reactie

2 reacties

Badge
Inmiddels ben ik  - na een telefoontje - weer mobiel online en telefonisch bereikbaar. Bedankt Simyo.

Gr,

Frank Huisman
Reputatie 5
Badge +11
Hoi Frank Huisman, welkom op het Simyo forum :)

In je gegevens zie ik inderdaad dat je mailtje met screenshot van de betaling de dag nadat je gestuurd hebt is behandeld.

Het klopt dat je een bundelwijziging voor de 25e van de maand dient te gebeuren om deze meteen de volgende in te laten gaan. Er zit nu eenmaal een bepaalde verwerkingstijd aan vast. Op zich vind ik een krap weekje best weinig, maar dat is voor een ieder om te bepalen. Qua goedkoop zijn heb je dan weer helemaal gelijk.
Je kunt je bundels elke maand kosteloos naar boven én naar beneden wijzigen. Dat zie ik niet veel providers ons nadoen 🆒

Reageer