.

Beantwoord

Teruggebeld naar buitenlands nummer. Wat nu?

  • 26 March 2016
  • 3 reacties
  • 603 Bekeken

Werd gebeld door 021643069863 Tunesië.
Per ongeluk terug gebeld. Zonde.
Maar ben bang voor hockers...

Hoe zit dit?
icon

Beste antwoord door Angela 28 March 2016, 13:20

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Hallo Marbeekje 1,

Welkom op het Simyo Forum.

Bang voor hackers hoef je niet te zijn hoor.
Waar je wel bang voor moet zijn is een duur gesprek (0.23 euro per minuut) doordat je hebt terug gebeld.
Maar dit zal niet lang zijn verwacht ik!

Heb ik je zo goed geholpen of heb je nog vragen?
Reputatie 7
Badge +9
Even googelen leert dat dit een marketingtelefoontje is, dus geen extra duur nummer zoals de 090X nummers hier.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Marbeekje l,

Welkom op het Simyo Forum.

Oei, goed dat je dit bij ons komt checken! Ik kan begrijpen dat jij je op dit moment even zorgen maakt.

Zoals Maikel.Twinnie aangeeft, hoef jij je niet druk te maken over je simkaart. Het hacken van een simkaart is helemaal niet zo makkelijk. Daarnaast hebben wij dit ook nog nooit meegemaakt 🙂

Het terugbellen van zo'n nummer is niet aan te raden, omdat je dan wel hoge kosten op je factuur kunt krijgen. In dit geval zie ik nog geen kosten terugkomen. Houd je factuur de aankomende dagen even in de gaten. Franswon heeft het telefoonnummer even door Google gehaald. Dit heb ik ook gelijk nagekeken en het lijkt inderdaad om een marketingtelefoontje te gaan. Het ziet er dus naar uit dat je geen extreem hoge kosten gaat krijgen.

In het vervolg raad ik je aan deze telefoontjes niet op te nemen en het liefst ook niet terug te bellen 🙂 Laat je het weten als je nog vragen hebt?

@Maikel.twinnie & Franswon, bedankt voor jullie hulp!

Groetjes,
Angela

Reageer