.

Beantwoord

storing, factuur kan niet uitgeprint worden van juni 2015 en ook niet van voor september 2014. Kun je helpen?

  • 20 September 2015
  • 4 reacties
  • 160 Bekeken

Badge
Factuur van juni kan ik niet uitprinten, krijg melding :
----------------------------------------------------------------------------------------

"Hé, hier gaat wat mis …


De pagina laadt niet, probeer het later nog eens.

Kijk op ons Forum of op Twitter of dit probleem al gemeld is.
----------------------------------------------------------------------------------------

hoe kan ik deze factuur nu uitprinten
icon

Beste antwoord door Tiury 22 September 2015, 13:13

Bekijk originele reactie

4 reacties

Badge
"Facturen die ouder zijn dan een jaar worden hier niet getoond" Hoe kan ik die WEL uitprinten?

Ik heb de facturen van voorgaande periode nodig, nu zie ik een melding "Facturen die ouder zijn dan een jaar worden hier niet getoond"
Er staat echter nergens een instructie hoe ik die wel kan uitprinten, of hoe ik die wel kan tonen.

Wie o wie kan het mij uitleggen.
Reputatie 6
Badge +10
Hoi TRINGGG, welkom op het Simyo forum :)

Ik heb je reacties even samengevoegd in één topic, zodat ik je vragen in één klap kan beantwoorden.

Het is erg onhandig dat je de factuur van juni niet kunt openen. Ik help je hier graag bij, net als het opzoeken van je oude facturen. Als je aangeeft welke factuur je wilt hebben dan van voor een jaar geleden, dan stuur ik ze per e-mail naar je toe.

Laat je het me weten?

Groetjes, Tiury
Badge
gaat om factuur 32973926
Reputatie 6
Badge +10
Hoi TRINGGG,

Mijn collega Caspar heeft zojuist antwoord gegeven op je vraag en je de factuur toegestuurd! Je vindt de factuur in jouw e-mail inbox 😉!

Groetjes, Tiury

Reageer