.

Beantwoord

Simkaart geblokkeerd, meteen betaald; wanneer wordt de blokkering opgeheven?

  • 7 November 2014
  • 3 reacties
  • 305 Bekeken

Hallo,

Ik heb een openstaand bedrag van 100 euro, als ik dit vanavond overmaak wanneer word mijn simkaart dan weer gedeblokkeerd?

Groetjes Rianne
icon

Beste antwoord door Ali 10 November 2014, 12:11

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 3
Badge +7
Hoi RianneR,

Welkom op het forum.


Dat is even schrikken als je aansluiting is geblokkeerd wegens hoogverbruik.

Hoogverbruik betekent dat er 24 uur meer dan € 100 of binnen 7 dagen meer dan € 250 verbruik is geweest op je aansluiting. Om deze reden is je aansluiting, na de verwerking van het verbruik, uit voorzorg geblokkeerd.

Op het moment dat je aansluiting werd geblokkeerd, hebben wij je een e-mail gestuurd ter informatie. Als je de instructies uit die e-mail volgt zal je aansluiting gedeblokkeerd worden en kan je er weer gebruik ervan maken.

Ik zie dat de simkaart in werking is gesteld. Je kan er weer gebruik ervan maken, klopt dit?
Ik ben reisleider in Argentinië en Chili. Nu heb ik door een noodgeval veel naar Nederland moeten bellen. Hierdoor is mijn Simkaart geblokkeerd. De link in de e-mail werkt niet op mijn IPad. Dus heb ik de € 100,- overgemaakt naar de rekening waar maandelijks mijn abonnementsgeld naar toe gaat. Toch kan ik nu nog steeds niet bellen.
Voor mij is dit een groot probleem. Kan hier op zeer korte termijn een oplossing voor komen?
Vriendelijke groet,
Folkert Wijmenga
Reputatie 6
Badge +10
Hoi FolkertW,

Wat vervelend dat je nu niet bereikbaar bent in het buitenland! Ik heb hard voor je gezocht, maar de betaling niet 1,2,3 kunnen vinden 😞.

Ik wil je vragen om zo snel mogelijk een screenshot wilt maken van de overschrijving en deze te sturen naar [email]klantenservice@simyo.nl[/email] of in reactie van de e-mail van mijn collega. Let hierbij op dat jouw rekeningnummer zichtbaar is en de tegenrekening.

Met behulp van die screenshot, kunnen we je betaling terugvinden en je weer aansluiten!

Laat je me weten als je de screenshot hebt verstuurd?

Reageer