In de mail die ik heb ontvangen van Simyo staat:
"Log je voor het eerst in, dan vragen wij je direct de simkaart te activeren. Dit betekent niet dat je abonnement start: je abonnement en bundels starten pas op de dag dat we je huidige nummer overzetten op je Simyo simkaart."
Echter, in de voorwaarden waar ik mee akkoord moet gaan om mijn simkaart te kunnen activeren staat:
"De Overeenkomst start op de datum dat je je simkaart activeert. Vanaf deze datum worden ook je abonnementskosten in rekening gebracht."
Dit spreekt elkaar tegen en zou betekenen dat ik al 2 maanden abonnementskosten moet betalen, terwijl ik mijn simkaart pas wil gebruiken vanaf het moment dat het nummer is overgezet.
Hoe kan ik er zeker van zijn dat ik geen abonnementskosten hoef te betalen zolang ik de kaart niet gebruik en het nummer nog niet is omgezet?
In mijn Simyo staat nu ook bij abonnement: Van 13 oktober 2015 tot 13 oktober 2016.
Oftewel het abonnement is nu ingegaan in plaats van op de datum van de nummeromzetting?
Beste antwoord door Naomi
Bekijk originele reactie