.

Beantwoord

Ruim over mijn bundel..

  • 22 May 2013
  • 7 reacties
  • 375 Bekeken

Badge +1
Beste Simyo,

Ik bekijk net mijn factuur van de maand April en schrok hier toch best wel even van..

http://img153.imageshack.us/img153/5994/77431389.jpg



Zoals jullie kunnen zien ben ik er normaal nooit zover overheen enzie dat het allemaal door mijn smsjes komt, hij heeft hier elke keer 31 cent voor betaald..
En doordat ik zoveel moest smsen kwam doordat mijn vriendin een leentoestel had waardoor ze niet bereikbaar was via whatsapp en ze is hoog zwanger dus wil haar wel goed kunnen bereiken.. Ik viel zowat van mijn stoel toen ik dit zag staan..

Iemand die mij dit misschien kan uitleggen hoe dit kan gebeuren? Normaal gesproken gaan toch gewoon mijn smsjes van de belminuten af?
icon

Beste antwoord door Charlene 23 May 2013, 15:45

Bekijk originele reactie

7 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Maar heb je dan zoooooooveel sms-jes verstuurd? Lijkt wel alles buiten je bundel. Wat voor bundel heb je?
Reputatie 3
Badge +9
Dat zijn veeeel sms'jes. Balen voor je.
Badge +1
Jaa dat zijn zeker veel smsjes, maar normaal gesproken als ik over mijn bundel zou gaan kreeg ik toch een sms? Deze heb ik namelijk in een voorgaande maand wel ontvangen maar heb ik in de maand April toch echt niet ontvangen op mijn telefoon
Badge +8
Beste Simyo,

Ik bekijk net mijn factuur van de maand April en schrok hier toch best wel even van..

Zoals jullie kunnen zien ben ik er normaal nooit zover overheen enzie dat het allemaal door mijn smsjes komt, hij heeft hier elke keer 31 cent voor betaald..
En doordat ik zoveel moest smsen kwam doordat mijn vriendin een leentoestel had waardoor ze niet bereikbaar was via whatsapp en ze is hoog zwanger dus wil haar wel goed kunnen bereiken.. Ik viel zowat van mijn stoel toen ik dit zag staan..

Iemand die mij dit misschien kan uitleggen hoe dit kan gebeuren? Normaal gesproken gaan toch gewoon mijn smsjes van de belminuten af?

Jaa dat zijn zeker veel smsjes, maar normaal gesproken als ik over mijn bundel zou gaan kreeg ik toch een sms? Deze heb ik namelijk in een voorgaande maand wel ontvangen maar heb ik in de maand April toch echt niet ontvangen op mijn telefoon

Hoi rmeijer18,

Ik heb je verbruik even bekeken. Je hebt gewoon heeeel veel gesmst. :(
Je bel/smsbundel is op 22-4 opgegaan. De berichtjes die je daarna verstuurd hebt, zijn berekend tegen ons buiten-bundel-tarief van 0,31 cent. Dat zijn meer dan 450 smsjes geweest.

Je krijgt bij ons op het moment alleen een bericht als je 75% van je internetbundel hebt verbruikt, en als je 100% van je internetbundel hebt verbruikt.
Voor de bel/smsbundel geven we op het moment geen melding af.

Dat is inderdaad schrikken, zo'n factuur. Gelukkig weet je zelf dat je meer hebt gesmst dan normaal. Hopelijk doet je vriendin haar toestel het snel weer, zodat het weer via whatsapp kan. Anders is onze nieuwe Onbeperkt sms'en bundel misschien iets voor jullie.
€5 voor een maand onbeperkt sms'en. Als je hem aanschaft op Mijn Simyo, gaat hij meteen in.

Veel succes nog met de zwangerschap en straks met de baby!

Groetjes,

Charlene
Reputatie 7
Badge +9
:eek: Wow....meer dan 450 sms-en buiten je bundel? Dat moet bijna een boekwerk geweest zijn.
Toch vind ik het sneu voor je. Ik wil jullie graag een voorspoedige bevalling toewensen. Bij deze.
Reputatie 7
Badge +9
Iets meer communicatie zou cool zijn. Kan je ook een SMS krijgen als de belbundel/SMS bundel 70% gebruik is en op is?
Reputatie 5
Badge +10
Iets meer communicatie zou cool zijn. Kan je ook een SMS krijgen als de belbundel/SMS bundel 70% gebruik is en op is?

We hebben deze optie sinds een tijdje bij de internetbundels ingeregeld. Op dit moment ontvang je geen bericht wanneer je bel/sms bundel (bijna) op is. Wellicht dat dit in de toekomst ook mogelijk is voor de bel/sms bundel.

Groetjes,

Alex

Reageer