Skip to main content
Beantwoord

Per ongeluk 500 MB extra data gekocht – verzoek om terugbetaling

• September 27, 2026
  • 1 reactie
  • 7 Bekeken

Hoi, ik heb zojuist per ongeluk 500 MB extra data gekocht voor €5. Dit was niet de bedoeling. De bundel is nog niet gebruikt.

Kunnen jullie deze aankoop annuleren en de €5 terugboeken/crediteren?

Alvast bedankt!

Beste antwoord door Shaniqua

Hoi ​@Jermaine,

Bedankt voor je bericht. Wat ontzettend balen dat je per ongeluk deze extra databundel hebt aangeschaft! Een ongelukje in de app is natuurlijk zo gebeurd. 

Omdat de extra MB's op dit moment nog actief staan voor de lopende maand, kunnen we de bundel nu niet direct tussentijds annuleren in het systeem. Gelukkig geef je aan dat de bundel nog helemaal niet gebruikt is. Als dat zo blijft, kunnen we het aankoopbedrag achteraf gewoon voor je corrigeren!

Je kunt hiervoor op de eerste dag van de nieuwe maand, dus vanaf 1 oktober, contact met ons opnemen. Je hebt dan twee opties:
• Stuur mij vanaf die datum een privébericht hier op het forum.
• Neem direct contact op met onze klantenservice.

Zodra de nieuwe maand is ingegaan, kunnen we in het systeem definitief controleren of de bundel inderdaad ongebruikt is gebleven. Als dat het geval is, boeken we die €5,- als een vergoeding voor je terug!

Groetjes,
Shaniqua

1 reactie

Shaniqua
Moderator
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • antwoord
  • September 28, 2026

Hoi ​@Jermaine,

Bedankt voor je bericht. Wat ontzettend balen dat je per ongeluk deze extra databundel hebt aangeschaft! Een ongelukje in de app is natuurlijk zo gebeurd. 

Omdat de extra MB's op dit moment nog actief staan voor de lopende maand, kunnen we de bundel nu niet direct tussentijds annuleren in het systeem. Gelukkig geef je aan dat de bundel nog helemaal niet gebruikt is. Als dat zo blijft, kunnen we het aankoopbedrag achteraf gewoon voor je corrigeren!

Je kunt hiervoor op de eerste dag van de nieuwe maand, dus vanaf 1 oktober, contact met ons opnemen. Je hebt dan twee opties:
• Stuur mij vanaf die datum een privébericht hier op het forum.
• Neem direct contact op met onze klantenservice.

Zodra de nieuwe maand is ingegaan, kunnen we in het systeem definitief controleren of de bundel inderdaad ongebruikt is gebleven. Als dat het geval is, boeken we die €5,- als een vergoeding voor je terug!

Groetjes,
Shaniqua