.

Beantwoord

Opgezegd, maar toch een faktuur gehad, hoe kan dit?

  • 22 August 2014
  • 3 reacties
  • 375 Bekeken

Badge
opgezegd en nummer geporteerd per 31/7
nu toch faktuur van simyo ontvangen voor periode tot 31/8
Hoe zit dat?🆒
icon

Beste antwoord door Tiury 25 August 2014, 15:41

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 6
Badge +10
Hoi bartdehaag, wat jammer dat je weg bent bij Simyo :(

Wat vreemd dat je alsnog een factuur hebt ontvangen voor de maand augustus! Dat klopt natuurlijk niet helemaal als je op 31-07 bent uitgeporteerd. Omdat je zo laat in de maand bent overgestapt, denk ik dat het systeem je factuur al had opgemaakt. De factuur is onterecht, dus ik zorg er meteen voor dat deze wordt ingetrokken.

Ik moet je vragen om de incasso van a.s donderdag alvast te blokkeren bij de bank, want vanwege de nieuwe SEPA regels, moet Simyo je factuur al een week van te voren aanbieden bij de bank en is vervolgens niet meer in de mogelijkheid om de incasso te stoppen. Ik doe mijn best om eventuele betalingsherinneringen te blokkeren voordat ze worden verstuurt. Als je ze toch ontvangt, kun je ze als niet verzonden beschouwen 🙂

Heb ik je vraag hiermee beantwoord?
Badge
Dankjewel. Fijn geregeld.

Hoi bartdehaag, wat jammer dat je weg bent bij Simyo :(

Wat vreemd dat je alsnog een factuur hebt ontvangen voor de maand augustus! Dat klopt natuurlijk niet helemaal als je op 31-07 bent uitgeporteerd. Omdat je zo laat in de maand bent overgestapt, denk ik dat het systeem je factuur al had opgemaakt. De factuur is onterecht, dus ik zorg er meteen voor dat deze wordt ingetrokken.

Ik moet je vragen om de incasso van a.s donderdag alvast te blokkeren bij de bank, want vanwege de nieuwe SEPA regels, moet Simyo je factuur al een week van te voren aanbieden bij de bank en is vervolgens niet meer in de mogelijkheid om de incasso te stoppen. Ik doe mijn best om eventuele betalingsherinneringen te blokkeren voordat ze worden verstuurt. Als je ze toch ontvangt, kun je ze als niet verzonden beschouwen :)

Heb ik je vraag hiermee beantwoord?
Badge +6
Graag gedaan namens Tiury, bartdehaag! 🙂

Reageer