Ik ben op 28 juli jl. overgestapt naar Simyo en ik heb mijn eerste factuur van jullie ontvangen.
Hierop staan echter verbruikskosten vermeldt die ik absoluut niet zelf heb veroorzaakt.
Op 17 juli jl. heb ik online een abonnement bij jullie afgesloten, waarna ik op 20 juli de simkaart heb kunnen activeren.
Hierna heb ik ervoor gezorgd dat de simkaart tot moment van overzetten van mijn mobiele nummer (28 juli) niet is gebruikt.
Echter zie ik op de factuur dat er op de dag van activeren (20 juli) en de dag voor overzetten (27 juli) respectievelijk 4 en 1 smsjes verstuurd zijn naar een buitenlands nummer. Een nummer dat bij mij niet eens bekend is. Ik vraag mij af hoe dit kan aangezien ik de simkaart dus absoluut niet heb gebruikt in de periode voor officiele aansluiting (dit blijkt ook uit het overige verbruik van de telefoon).
Zouden jullie mij hier een toelichting op kunnen geven? Ondanks dat het namelijk om een klein bedrag gaat vind ik het een zeer vreemde situatie en zou ik graag willen weten hoe dit zomaar kan.
Bij voorbaat dank,
Anke de Koff
Beste antwoord door Scotsman
Bekijk originele reactie