Skip to main content

Beste Simyo,

 

Help!!!

Gisteren is er voor 658€ data verbruikt op mijn telefoon, ik heb geen idee hoe dit kan. Ik heb niks anders dan normaal met mijn telefoon gedaan, heb hem zelfs nauwelijks gebruikt omdat ik een dagje weg was. Jullie hebben inderdaad 2 sms jes gestuurd om me te waarschuwen,maar die heb ik pas s avonds gezien toen het veel te laat was en jullie mijn simkaart geblokkeerd hadden. Hoe kan dit in godsnaam gebeuren?? Ik ben niet technisch ingesteld en vind dit heel verontrustend!! Ik betaal 8€ per maand, kom nooit aan de 10GB, en nu in 1 dag bijn 20GB. Om mijn kaart te blokkeren vragen jullie iets van 128€. Ik kan me dit niet veroorloven, laat staan de 658€... 

Waarom blokkeren jullie niet meteen als jullie zoiets vreemds zien?

Aub help dit op te lossen 

Groet, S

Hallo @Shantisuz voor nu zou ik meteen internet blokkeren op je telefoon, rechtstreeks of via MijnSimyo.

Activeer het dataplafond voor 50 cent per maand, dat gaat dan per de 1e van de komende maand in.

In je telefoon kun je op app-niveau precies zien welke app(s) de data verstookt hebben.

Via onderstaande link kun je morgen contact opnemen met Simyo of de reactie hier van een moderator morgen afwachten.

https://www.simyo.nl/klantenservice

Succes.


Hoi @JanD 

Bedankt voor je antwoord.

Ik snap er echt niks van. Heb wel het dataplafond ingesteld nu. 

Ook vervelend dat de klantenservice Simyo in het weekend niet te bereiken is 


Ook vervelend dat de klantenservice Simyo in het weekend niet te bereiken is 

Daarom wordt Simyo ook wel een budgetprovider genoemd @Shantisuz 


Hoi @JanD 

Bedankt voor je antwoord.

Ik snap er echt niks van. Heb wel het dataplafond ingesteld nu. 

Ook vervelend dat de klantenservice Simyo in het weekend niet te bereiken is 

Jammer dat u dat nu pas doet! Simyo heeft breed (via de website, e-mails en op de facturen) gecommuniceerd dat per mei ‘24 het instellen van een dataplafond mogelijk is tegen een vergoeding €0,50 per maand. 


Reageer